15.BÖLÜ(M)

3.5K 238 432
                                    

"BİLL! BURADA OLDUĞUNU BİLİYORUM ŞEYTAN!ÇIK ORTAYA!"

Şeytan ağacın tepesinden izliyordu kayan yıldızın kendini aradığını. Onun her karşılıksız kalan cümlesi yüzünden sinirlenmesini izlemek Cipher için makbul seçenekti. Onun yanına gitmeyecekti.

Ayaklarını sallayarak oturduğu dalda biraz daha yayıldı.

"Zevkimden gelmedim ben buraya! Nerdesin diyorum! Konuşmalıyız!"

Yüzündeki tebessümle ellerini kafasının altına koymuş ve gözünü kapatmıştı şeytan. Kızın ayaklarını hırsla yere vurması komikti.

"Of! Konu benimle ilgili olsa bu tavrını anlayacağım ama.."

Konunun Mabel ile alakası olmadığını duyduğu anda gözünü geri açmıştı Bill. Bu ilgisini çekmişti.

"Konu Dipper."

Mabel her ne kadar kendi kendine konuştuğunu hissetse de şeytanın kendisini duyduğunu biliyordu.

"Konuş!"

Genç kız kafasını sesin geldiği yöne çevirdiğinde şeytanın bir ağaç dalında ayaklarını sallayarak oturduğunu gördü.

"Sana da merhaba Cipher"

Mabel'ın gözlerini devirerek iğneleyici şekilde konuşması Bill'i etkilemedi. O hâlâ konuyu merak ediyordu.

"Fazla uzatıyorsun. Konuş dedim."

Sakin çıkan sesine karşın Bill meraklıydı.

"Buraya gelmeye ne dersin?"

"Hayır derim."

Bill sahte bir tebessümle cevap verdiğinde Mabel kollarını göğsünde bağladı.

"Hâlâ aynısın. Aynı itici tavırlar ve ego."

"Sen de aynısın. Aynı aptallık ve ukalâlık."

"Hah! Ben mi ukalâyım? Güldürüyorsun."

"Aslında güldürmek alışkanlıklarım arasında değil Kayan Yıldız. Daha çok ağlatmayı severim ben."

"Ah doğru...unutmuşum ya kusura bakma."

Bill sahip olduğu tek gözünü maksimum seviyede açarak genç kıza bakmaya başladı.

"Kusura bakıyorum işte."

"O zaman neden karşında bir ayna yok?"

"Seni burada bir aynaya çevirirsem kimsenin ruhu bile duymaz,biliyorsun değil mi?"

Bill cümlesini kurarken eş zamanlı olarak oturduğu daldan inmişti.

"Belki kimsenin ruhu duymaz ama Dipper...onun hakkında birşey diyemeyeceğim."

"Hâlâ uzatıyorsun. Buraya neden geldin?"

Mabel duruşundan ödün vermeden dik dik şeytana bakmaya başladı.

"Senden nefret ediyorum,biliyorsun değil mi?"

"İlk defa duyduğum birsey değil. Devam et."

"Sen bizim dünyamızı ele geçirmeye çalışan işe yaramaz bir şeytansın sadece. Ukalâ ve egoistsin. Dünyanın senin etrafında döndüğünü sanan bir ucubesin de."

"Bana bilmediğim şeylerden bahsetsen biraz."

"Demek dinlemiyorsun. Oysaki ikinci bir şans vermek için gelmiştim buraya kadar."

Mabel dilini yanağının içinde sinirlice gezdirirken kolları yerini koruyordu ama bir ayağı yavaştan ritim tutmaya başlamıştı.

"Şans mı?"

Kod Adı:Billdip  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin