Medyadakini bilmeyen yoktur sanıyorum. Bölüm +15. Rahatsız olacaklar hiç başlamasın bile.
▪
▪Sihirle öldürdüğü geyiği elleriyle parçalamaya karar veren şeytan yerde yatan cesede yaklaştı ve yanına oturdu.
Eline bir bıçak oluşturduktan sonra geyiğin boynuna eğildi ve derince kesti. Hayvandan çıkan taze kan kokusu şeytanı gülümsetti.
Hayvanın cesedini yavaşça ve boydan boya yarmaya devam etti. İşini yaparken ellerinin kanamasını gülümseyerek izledi.
Bill Cipher buydu. Bir katil. Acımasız bir şeytan. Onun işi hayat kurtarmak değildi. Hayata son vermekti. Yaradılışında vardı bu. Ama Dipper ile bir ilişkiye başladığında tüm dengesi altüst oldu. Kıskançlık krizleri sebebiyle güçlerini kontrol edemedi. Bu basit bir olaydı ama sırf sevgilisi için bir insan hayatı kurtarması oldukça berbat hissettirmişti.
Aklındaki düşünceleri susturmayı tercih etti şimdilik. Önündeki cesetle ilgilenmeye devam etti.
Boynundan başlayıp tüm vucudunu yaran şeytan hayvanın kaburga kemiklerini tuttu ve bir çırpıda ortadan ikiye ayırdı. Çıkan ses şeytanı daha da hırslandırmıştı.
Tüm kaburga kemiklerini teker teker kırdı. Önünde hiçbir engel kalmamıştı şimdi. Hayvanın kalbi ile bakışıyordu.
Parmaklarını sardı kalbe ve yerinden söktü onu da tek hareketle. Sıcaktı.
İsteğine kavuştuğu için rahatlamıştı şeytan. Kalbi elinde tutmaya devam ederken sırtını bir ağaca yasladı. Önüne gelen saçları geri çekmek için hamle yaptığında yüzü ve saçının bir miktarı kırmızıya bulandı. Umursamadı.
Kafasını da ağacın gövdesine yasladı ve gözünü kapattı bir süreliğine. Yüzünde bir sırıtma vardı ve bunu durdurma isteği barındırmıyordu aklında.
Bir an hayal etti şeytan. Dipper'ın da kendi gibi bir şeytan olduğunu hayal etti. Beraber kötülük yaptıklarını hayal etti. Ya da ava gidip birçok hayvan öldürmeyi. Muhteşem hissettireceğini düşünüyordu.
Hayallerini yarıda bırakmasını sağlayan biri geldi sonra. Gözü kapalıydı ama bunu görmüştü. Gelen kişi de hayallerinin ana karakteriydi zaten.
"Hih.."
Dipper karşılaştığı dehşet verici sahne ile elini ağzına kapadı şaşkınlık nidasından sonra.
Bakışları yerdeki içi oyulmuş cesetten sevgilisine çıktı ve gözlerinin dolmasına engel olamadı. Saçı,yüzü,elleri,kıyafetleri...her yeri kan içindeydi. Ve elinde tuttuğunun kalp olduğunu fark eden Dipper daha fazla tutamadı yaşlarını ve birer birer intihar etmelerine izin verdi.
Bu kadarını beklemiyordu Dipper. Sevgilisinin doğasının bu kadar vahşi olabileceğini unutmuşu. Unutturmuştu Bill. Sevgisiyle kör etmişti Dipper'ı.
Yanına gitmek istiyordu Dipper ama çekiniyordu da. Bu da olduğu yerde sadece sevgilisini izlemesine sebep oluyordu.
Bill sevgilisinin kendine gelmeyeceğini anladığında başını yasladığı ağaçtan kaldırdı ve gözünü açarak Dipper'a baktı.
Dipper ise karşılaştığı kıpkırmızı göz ile irkildi ve bir adım geri gitmesini engelleyemedi.Şeytan derin bir nefes alarak yere odakladı bakışlarını.
"İşte..ben buyum. Seni ne kadar sevsem de...ben buyum."
Dipper olduğu yere çökerken sessizce ağlamaya devam ediyordu.
"İnsan bedeninde olmam değiştirmedi hiçbir şeyi. Ben hâlâ kötüyüm Çam Ağacı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...