Bölüme,devrik cümle kullandığım için özür dileyerek başlayayım bari djsjsjjs
Arkadaşlar Türkçe'de devrik cümle normal birşey ki çoğu şair ya da yazar bunu kullanıyor. Burası wattpad yani ben de kullanabilirim bence. Kasmayın bu kadar ^^"Ama bu en sevdiğinden."
Mabel cevap olarak yine bir sessizlike karşılaşınca sıkıntıyla nefes verdi.
Yaşanan olaylardan üzerinden 2 hafta geçmiş olmasına rağmen ikizinin üzerindeki durgunluk ilk günkü gibiydi.
"Tanrı aşkına Dipper...ne kadar zayıfladığını görmüyor musun?"
"O da acıkmış mıdır? Sonuçta insan bedenine sahip."
Mabel ikizinin yine cevap vermeyeceğini düşünürken onun çatlamış sesini duymasına şaşırdı.
"Ne?"
"Birşey yok."
Mabel iç çekerek oturduğu yataktan kalktı. Uzanmaya devam eden gence baktı ve başka birşey demeden-yemek tepsisini komidinin üstüne bırakarak-odadan çıktı.
Bu 2 haftalık süreçte Dipper konuşmaktan kaçınıyordu. Sürekli odasındaydı ve az yiyordu. Mabel bunu yaptığı için gurur falan duymuyordu elbette ama herkesin iyiliği için şeytanın bu evden gitmesi gerektiğini de biliyordu.
"Hâlâ aynı mı?"
Wendy üzgün bir şekilde salona giriş yapan kızı süzdü ve karşısındaki tekli koltuğa oturmasını izledi.
"Ne yapılabilir bilmiyorum."
Mabel elleriyle yüzünü kapattığından sesi boğuk çıkmıştı.
Wendy oturduğu yerden kalktı ve Mabel'in dizlerinin önüne çöktü. Destek olmak istercesine kızın ellerini tuttu.
"Konuşmuyor,yemiyor...kitap bile okumuyor. Odaya girdiğimde yüzüme bakmıyor. Hep duvara dönük şekilde uzanıyor."
"Demekki bir şeye ihtiyacı var Mabel."
"Her şeyi yapmaya çalışıyorum."
"Mabel..ona asıl ihtiyacı olan şeyi veriyor musun?"
Mabel,Wendy'nin ne dediğini anlamak istercesine ellerini yüzünden çekti ve ona baktı.
"Asıl ihtiyacı olan ne?"
Wendy biraz çekinse de duygularını Mabel ile paylaşması gerektiğini düşündü.
"Bill...Bill Cipher."
"Dalga geçiyorsun,değil mi?"
Genç kız kendinden büyük olana hayretle bakıyordu şimdi.
"Farkında değil misin Mabel? O gittiğinden beri Dipper bu halde. Kardeşini hiç bu kadar kötü görmüş müydün?"
"Aslında 8.sınıfta fen dersinden 80 aldığı için yine böyle olmuştu ama 3 gün sürmüştü."
Wendy hafif bir kıkırtı bıraktı ortaya. Mabel'in ellerinden ellerini çekerek turuncu saçlarını düzeltti.
"Sevgileri gerçek gibi geldi bana."
"Ama ona güvenemeyiz Wendy. O şeytan. Dünyamızı ele geçirecekti. Amcamlara ve bize yaptıklarını unutamıyorum. Aynılarını yapmayacağı ne malum?"
Wendy oturduğu yerden kalktı ve çok kirlenmiş gibi üstünü hayali tozlardan temizlemeye başladı.
"Görünen o ki insan olmaya çalışıyor ya da iyi biri. Ama önemli olan iyi biri olmaya çalışıyor olması. Herkes ikinci şansı hak eder Mabel. Gideon ve Pasifica gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...