18.BÖLÜM

2.2K 182 144
                                    

Medya bu sefer amıma koydu arkadaşlar.

"Nerdeydiniz? Sizi ne kadar aradık haberiniz var mı?"

"Mabel sakinleş.İşte burdayız."

"Haber vermeden gidiyorsun hep. Bir gün kalpten gideceğim ben de."

"Sen kalpten gitmeden önce başka birşey gelecek başına merak etme."

Bill-Will formundaydı-çatık kaşlarıyla karşısındaki sevgilisinin ikizine bakıyordu dik dik ve homurdanmadan da edememişti.

Bill'in kulübedekilerin Dipper'ı aradığını söylemesi üzerine esmer oğlan orada kalmak istememiş,adeta sevgilisine yalvarmıştı. Sonunda onu zorla ikna etmiş,krallar ve kardeşlerle vedalaşamadan dünyaya geri gelmişlerdi. Bill planları bozulduğu için surat asıyordu şimdi.

"Tehditlerin 13 yaşındaki Mabel'ı korkutabilir Bill."

"Elimde 19 yaşındaki Mabel'ı korkutacak çok güzel yöntemler var. Göstermemi ister misin?"

Bill'in elinde mavi bir ışık yandığı anda Dipper sevgilisinin ve ikizinin arasına girdi. Elini Bill'in göğsüne koydu.

"Napıyrosun Bill? Sakin ol."

"Gayet sakinim. Sadece Kayan Yıldız'a birşey göstereceğim."

"Bill kes şunu! Bu konuda Mabel haklı. Haber vermeden gittim."

"Bunların hepsi senin aptal ikizinin suçu. En başında 'ya ben ya o' tercihi yaptırmasaydı sana böyle gizli saklı kaçmak zorunda kalmazdın."

Bill uzunca kurduğu cümle sonunda soluklanmak adına derin bir nefes aldı.

"Hem kardeşimi kaçırıyorsun. Hem de burda gelmiş beni tehdit ediyorsun."

"Mabel. Fazla gitme üstüne. Onun yanına giden bendim."

Dipper iki kişiyi birden idare etmekten yorulmuştu ama bu görevi üstlenecek başkası olmadığı için katlanmak zorundaydı.

"Niye gidiyorsun ki? Sana olanları anlatmak için eve gelmiştim oysaki."

"Ne oldu?"

"Bill iyi biri değil Dipper. Asla olmadı. Hâlâ bir şeytan. Belki de dünyamızı ele geçirmek için yeni planlar kuruyordur."

Mabel sert cümlelerine ek sinirden kararmış gözlerle Bill'e bakıyordu.

"Saçmalama. Asla öyle birşey yapmaz. Artık değil."

"Saf Dipper! Çok safsın. Hiçbir şey görmüyorsun."

"Evet ele geçireceğim dünyayı ve önce senden kurtulacağım!"

"Mabel lütfen. Ona biraz yardımcı olamaz mısın?"

"Bak. Herkes ikinci şansı hak eder vs cümlelerle gittim ben bu şeytanın yanına. Muamelesi korkunçtu. İyi olmayacağını kendi ağzıyla söyledi."

"Bunu Dipper da biliyor. Ben asla iyi olmam. Sadece Dipper'ı seviyorum ve dünyayı şu an ele geçirmememin tek sebebi o. Yat kalk ve o Tanrı'na dua et sen!"

"Bilmişlik aynı. 7 yıl hiç bişey değiştirmez mi? Ah tabi konumuz 'ben her şeyi yaparım' diyen bir şeytan. Tabiki de değişmez."

Dipper daha fazla tartışma kaldıramayacağını anladığında oturduğu banktan kalktı ve kulübeye doğru adımlamaya başladı. Onu ilk fark eden sevgilisi olmuştu.

"Çam Ağacı?"

"Kulübeye gidiyorum" dedi Dipper yoluna devam ederken.

"Aranızdaki kavgayı halletmeden ikiniz de gelmeyin yanıma."

Kod Adı:Billdip  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin