Ahem! Azcık bir sahne var. Rahatsız olcak olanlar okumasın. Ama bakın çok azzz. Minnacık. Nasıl bir sahne olduğunu anladınız işte.
"Ben hiç sokakta çıplak koşmadım."
Kimse önündeki bardağa dokunmazken gözler Soos'a kaydı.
"Ne? Niye bakıyorsunuz kankalar?"
"Hadi Soos. Oyalama bizi."
"Neden bahsettiğinizi anlamıyorum."
"Tanrım Soos," dedi Dipper gözlerini devirirken.
"Senin çıplak koştuğu herkes bilir ve tahmin edebilir. Yeni gelmiş olmasına rağmen Will bile."
Sarı gözler kısılarak kahvelerle buluşunca Dipper güzel bir gülümseme sunmuştu.
"Ah peki...siz kazandınız."
Önündeki shot bardağını hızla kafasına dikdikten sonra soru sırası Wendy'e gelmişti.
"Hmmm...ben hiç...ben hiç boxer giymedim."
Erkekler otomatikman bardakları eline alıp içmeye hazırlanırken bir anda şaşkınca açılan gözler kızların üzerindeydi. Çünkü üçü de -Wendy,Mabel ve Candy- shot bardaklarını almışlardı ellerine.
"Imm Dipper.."
Dipper şüpheyle kısılan gözlerini ikizine çevirdi.
"Hani senin şu siyah boxerın vardı ya.. üzerinde 'tak fişi bitir işi' yazan.."
Odada sadece Wendy ve Soos'tan kahkaha gelirken Candy utançla ellerine bakmış, Dipper ve Bill ikilisi gözlerini sonuna kadar açmıştı.
"Tak fişi bitir işi mi?"
Dipper şeytanın sesindeki tuhaf tınıyı duymanın utangaçlığıyla bakışlarını Mabel'a çevirdi. İyi bakmıyordu.
"Onu ben aldım. Ama ne yapabilirim? Çok rahat görünüyordu."
"Mabel şunu kesemez misin ya?"
Dipper kızarmaya devam ederken oradan buharlaşarak yok olmayı dilemişti.
Tanrı aşkına Mabel neden bunu Bill'in yanında yapmıştı ki?
Gülmekten ağlamak üzere olan Soos ve Wendy biraz sonra sakinleşti ve herkes bardağındaki içkiyi bir dikişte bitirdi.
Oyun başladığından beri ilk defa içtiği için tadını yeni almıştı ve bu hayatında içtiği en kötü şeydi ya da öyle gelmişti bir anlığına. Çünkü sonradan tadı değişmişti.
Dipper utangaçlığını bir kenara bırakmış meraklı gözlerle sevgilisinin tepkisini izliyordu. Fena değildi şimdilik.
"Ben hiç +18 film izlemedim!"
Soru sırası Candy'de olmasına rağmen Mabel'in sorduğu soruya gözlerini kocaman açarak tepki vermişti odadakiler.
"Mabel!"
"Ne var ya? Hepimiz yetişkiniz sonuçta. Bakın izleyip de izlemedim ayağına yatan olursa...bitersiniz."
Herkes utana sıkıla birbirine kaçamak bakışlar atarken ilk shotu Mabel yapmıştı.
"Hadi ikiz."
"Ne?"
"E sıra sende."
"İzlemedim ben öyle bir şey. Ne diye içeyim?"
"Dipper...Dipper."
Mabel'in sesi hafif şekilde sarhoş olduğunu belli ediyordu.
Bu soruyu uzatmak istemeyen Dipper,Candy,Wendy ve Soos da içmişti içkilerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...