Yavaşça başlayan öpüşmeleri hız kazandığında Dipper kısık sesle inlemelerini de arttırmıştı.
Dudaklarındaki acı ama bir o kadar da zevk veren baskının öcünü almak ister gibi saçlarını sertçe çekiyordu şeytanın.
Uzun süren öpüşme sonunda soluklanmak için birbirlerinden uzaklaştılar biraz.
Ama ikisi de bu uzaklığa dahi katlanamıyordu.
Bill sık sık alıp verdiği nefeslerle beraber Dipper'ın önce boynunu öptü. Daha sonra çenesi ve yanaklarına doğru devam etti.
Şeytan içindeki şeyi durduramıyor,yanlış olduğunu bilse de daha fazla ileriye gitmek istiyordu.
Küçük öpücükleriyle bile kolayca tahrik olabilen Dipper,titredi. Ve gözlerini kapatmadan önce son gördüğü şey şeytanın sarı saçlarıydı.
Kan ter içinde ve büyük bir titremeyle uyanan Dipper hemen oturma pozisyonuna gelmişti. Sık sık nefes alıp veriyor,bir yandan da alnındaki ter damlacıklarından kurtulmaya çalışıyordu.
Sadece rüya olmasında rağmen gerçekçi olduğunu hissetmişti. Bill'in dokunuşları hâlâ vücudundaydı sanki.
"Bir öpücükten bu kadar etkilenebileceğini tahmin etmemiştim."
Yandan gelen sesle bakışlarını o tarafa yönlendiren Dipper,seytanı hemen yanında uzanırken bulmuştu.
Rüyanın etkisi olsa gerek,ilk kalktığında fark etmemişti onu.Bill'in kendi yatağında ne yaptığını düşünürken dünkü yaşananların aklına doluşması aynı zamanlı olmuş,şu an Dipper'ı acayip şekilde germişti.
-flashback-
İki dakika sonra bilgisayardan gelen sesin kesilmesiyle tekrar Bill tarafına döndü Dipper.
Dönmesiyle gözlerini pörtleterek şeytana bakması bir olmuştu.
Çünkü şu an aralarında sadece az bir boşluk vardı. Ve şeytanın gözlerinin tek odağı,Dipper'ın dudaklarıydı.
"S-sen neden bu kadar yakınsın bana?"
Şaşırdığından dolayı sesi fısıltı halinde çıkmıştı Dipper'ın.
Hoş,yüksek sesle konuşmasına gerek kalmayacak kadar yakındı şeytan."İğrenç görünüyordu. Ama içimden bir ses denemem gerektiğini söylüyor Çam ağacı."
Şeytan bakışlarını Dipper'ın dudaklarından gözlerine çıkarmıştı şimdi.
Dipper ise duyduğu cümle karşısında gözlerini açabileceği maksimum seviyede açmış,sadece şeytana bakıyordu.
"N-ne? Ne saçmaladığının farkında bile değilsin galiba!"
"Gayet de farkındayım. Denemek istiyorum."
"Bu denenecek birşey değil Bill!"
"O zaman denenecek birşeye çeviririm!"
"Tanrım!" Daha çok kendi kendine söylediği bu kelimeden sonra tekrar odağı Bill olmuştu.
"Bak biz erkeğiz."
"Hadi ya? Ben neden kız diye düşünüyordum acaba?"
Dipper'ın sinir krizi geçirme potansiyeline sahip olduğu şu anda Bill Cipher yine alaycılığından vazgeçmemişti.
"Ve filmde adam kadını öpüyor. Biz öpüşemeyiz."
"Yani kayan yıldızı rahatça öpebileceğimi söyledi-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...