21.BÖLÜ(M)

2.6K 184 77
                                    

"Hayır! Bırak beni! Seninle bu şekilde birlikte olamam."

Dipper kendi iradesiyle zorla kurduğu cümleleri sıralarken çırpınıyordu şeytanın ellerinden kurtulmak için. Koluna yapılan baskı kendi iradesini azaltıyordu.

"Ne şekilde olabilirsin?

Bill çattığı kaşlarının altından çırpınan sevgilisini izliyordu. Onun zorlandığını biliyordu. Dövme sayesinde iradesini tamamen kaybedene kadar Dipper'ı yanında tutmalıydı.

"K-kan var çok...olmaz..."

Bill sakinlikle izliyordu hâlâ sevgilisini.

"Karşı koyma Dipper. Bırak kendini."

"H-hayır.."

Dipper düşünemediğini hissediyordu. Çırpınışları azalmıştı ve bu onu korkutuyordu.

"Bill sevgilim yalvarırım. Şimdi olmaz. Yalvarıyorum. Yapma."

"Yalvarma! Sanki daha önce yapmadık. Sen bana sahip oldun. Sıra bende."

"Bill kendinde d-değilsin sen. Nolur.."

Bill sevgilisini dinlemeden onu göğsünden ittirdi ve çimlerin üzerine düşmesini sağladı. Dipper'ın çırpınışları da durmuştu eş zamanlı.

Şeytan sevgilisinin bacakları arasına girdi ve dirseklerini çimenlere yaslayarak destek aldı, esmer olana bakmaya başladı yukardan.

"Benim olmanı istiyorum. Şimdi. Karşı gelecek misin?"

Dipper'ın bir yanı şeytanla birlikte olmayı deli gibi isterken diğer yanı bunun şu an mümkün olmayacağını haykırıyordu.

"P-pişman olursam?"

"Dipper sen benim sevgilimsin. Ne pişmanlığından bahsediyorsun?"

Sevgilisinin haklılığı üzerine Dipper sessiz kaldı ve alttan şeytanı izlemeye devam etti.

"Sanırım haklısın."

Bill gülümsedi hafifçe.

"Tamam. Birlikte olalım. Seni istiyorum."

Daha fazla söze gerek yoktu o saniyeden sonra. Çünkü şimdi konuşma sırası bedenlerindeydi.

Bill yerden destek almayı keserek ağırlığını sevgilisinin üzerine verdi ve sert bir şekilde dudaklarını aldı kendi dudakları arasına.

Dipper da o sıra bacaklarını biraz daha açmıştı ve sevgilisinin beline sarmıştı.

Bill sevgilisinin dudaklarına sırayla işkence uygulamaya başlamıştı. Önce üst dudağında oyalandı. Diliyle tadına baktı,ısırdı. Daha sonra alt dudağına geçti. O anda Dipper'ın elleri sarışının kıyafetinden geçerek sırtına ulaşmış,oraya tırnak izlerini bırakıyordu.

Bill sevgilisini nefessiz kalana kadar  öptükten sonra ayırdı dudaklarını. Aralarında küçük bir boşluk vardı.

Bill'in eli esmer olanın koluna gidip dövmeyi bulduğunda sertçe okşamıştı ki bu Dipper'ın dişlerini sıkarak acı çeker gibi bir ses çıkarmasına sebep olmuştu. Gözlerini kapatarak başını olabildiğince yere bastırdı ve tüm odak noktası kolundaki dokunuşlar oldu.

Bill araya tırnaklarını da kattı ve dövmenin üstünden geçmeye başladı. Dipper bu sefer inlemesini içinde tutamamıştı.

"Kasma kendini. Sadece bana bırak."

Kod Adı:Billdip  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin