25.BÖLÜM

1.8K 157 245
                                    

"Çok fazla ateşi var."

Mabel dudaklarını ikizinin alnından çekti ve endişeli gözlerle ona bakmaya devam etti. Bu sırada Wendy bir leğen soğuk su ve birkaç bezle odaya giriş yapmıştı.

"Sonunda geldin Wendy ama bu su ve bezle düşecek bir ateş değil."

"O zaman onu duşa sokmalıyız."

"Anlamıyorsunuz."

Şeytanın ciddi sesi ile iki kız da ona bakıyordu şimdi.

"Ateşi var evet ama sizin bildiğiniz ateşten değil bu. Su ile geçiremezsiniz."

"Ne? Yine ne yaptın Cipher?"

Bill sıkıntı ile elini ensesine attı ve oradaki kısa saç tutamlarını karıştırdı fevri bir tavırla.Gergin bir nefes aldı.

"Aslında bunu Dipper ayıkken konuşmak daha iyi olur."

"Konu ciddi sanırım."

Mabel sinirini yansıtmamaya çalışarak konuşmuştu ama şeytanın aklını okuyabildiğini hesaba katmamıştı.

Bill genç kızın kendini öldürme hakkındaki planlarına göz devirip Dipper'ın yanına yaklaştı.

Vücudu fazla reaksiyon gösteriyordu çünkü kalbine doğru yol alan , onu kötü olmaya zorlayan şeye Dipper karşı koyuyordu. Zihnen.

Bill bağdaş kurup havalandı ve aynı anda önünde bir sihir kitabı belirdi. Bu seferki önceki kitaptan farklıydı.Bu büyük güç kullanmayı gerektiren bir kitaptı.

Bakışları önce Mabel daha sonra da Wendy ile kesişti. Mesajı ilk alan Wendy olmuştu.

"Mabel biz çıkalım.Bill ne yapacağını biliyordur."

Mabel hiçbir tepki vermeden koluna dokunan Wendy'nin koluna girdi ve hızlıca odadan çıktılar.

Bill tam gözünü kapatmış sihire başlayacakken odada beliren mavi ışık yüzünden bu mümkün olmamıştı. Şeytan ne olduğunu anlamaya çalışırken mavi ışıklar arasında kardeşlerini görmeyi beklemiyordu.

Işık ortadan tamamen kaybolduğunda Kill ve Will, Bill'e bakıyorlardı. İnsan bedeninde.

"Sizin burada ne işiniz var? Hem de bu halde?"

"Pek meraklı değilim açıkçası bu ucube insanların bedeninde olmaya ama babam böyle emretti."

"O-onun nesi var abi?"

Will titrek sesiyle konuşurken parmağıyla da yatakta kıvranan Dipper'ı gösteriyordu.

"Karşı koyuyor."

"N-neye?"

"Will'in olanlardan pek haberi olduğu söylenemez."

"Anlatırsın bir ara. Oyalamayın beni. Canı fazlasıyla yanıyor olmalı."

Bill üzgün gözerle yatakta ter içinde yatan sevgilisine baktı.

Kill kusuyormuş gibi bir hareket yaptıktan sonra kendini yere attı. Will'i de kolundan çekerek yanına oturttu ve düşünce yoluyla ona olan biteni anlatmaya başladı.

Bill sevgilisinin alnına bir öpücük bıraktıktan sonra sihri yapmaya başladı. Ama hissettiği endişe konsantre olmasına izin vermiyordu.

Gözünü tekrar kapattı ve daha fazla odaklanarak kitaptan okuyarak sihri yapmaya başladı.

Dipper'ın bedeni beyaz bir ışıkla kaplandıktan sonra bu ışık siyaha dönmeye başladı.

Bill gözünü açınca karşılaştığı manzara yüzünden ufak bir küfür mırıldandı.

Kod Adı:Billdip  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin