Öldüm sandınız dimi?
Cık. Ölmedim.
Sınavlar ilham perilerimi kışkışladı birazcık.
Şu kadarcık 👌
Ama yorumlarınızı ve isteklerinizi ve bana içinizden de olsa sövdüğünüzü biliyorum.
O yüzdeeeğnnnn
Hadi yazam dedim.
Neyse. Bu kadardı."AH! YAVAŞ OLSANA!"
"BANA BAĞIRMA!"
Yaralarının üzerine sertçe bastırılan pamuk yüzünden sinirlerine hakim olamayan Dipper,şeytana bağırıyordu. Tekrar.
"Bağırırım. Haklıyım çün-of acıyor!"
Acısını resmen tıslayarak ifade eden Dipper'ın aksine Bill ifadesizdi.
"Haklı falan değilsin."
"Tabi koydun yine koruyucu büyüyü konuş. Şu an ne hissettiğimi anlamıyorsun."
Kıstığı gözleriyle şeytana meydan okurcasına baksa da bakışları karşılıksız kalmıştı.
Ormanda yaşanan dayak olayından sonra -ve Dipper'ın kırmızının elli tonuna bürünmesini sağlayan olaydan sonra- eve yürüyerek gelmişler;bu yetmezmiş gibi yaralarını da sihirle iyileştirmek yerine acı çekmelerine sebep oluyordu şeytan.
"Cezan hâlâ bitmedi" demişti şeytan, Dipper kendisine neden sihir kullanmadığını sorarken.
Acısını hissetmemek için başka şeyler düşünmeye çalışan Dipper'ın aklına dolanlar sadece ormandaki öpüşmeleriydi.
Hızlıca gözlerini kapattı. Eğer bunu yapmasaydı bakışları şeytanın dudaklarına düşecekti.
Onu öpmeyi sevmişti. Onun kendisini öpmesini sevmişti.
Ve gerçek anlamda ilk öpüşmesini kendisini öldürmeye çalışan şeytan ile gerçekleştirmişti.
Durumun abezliği üzerine kıkırdayınca şeytanın ifadesiz sesini duydu kulaklarında.
"Ne gülüyorsun?"
"Hiç."
Bunu derken bile gülümsüyor,kahkaha atmak istiyordu.
"Gözlerin neden kapalı?"
"Hiç."
"Hmm..hiç diyorsun ama öpüşmemizi düşündüğünü biliyorum."
Gözlerini faltaşı gibi açan oğlana bu sefer farklı bakıyordu şeytan.
Tutku ve arzuyla...
"Bak şimdi benim de aklıma getirdin,"
Kanlı pamuğu kenara bırakarak koltukta uzanan oğlanın üzerine eğildi.
"Bir kez daha mı tekrarlasak?"
Dipper bunun heyecanıyla kasıldı ama hiçbirşey belli etmemek için büyük çaba sarf etti.
Kendisine iyice yaklaşmakta olan şeytanın göğsünden tutarak daha fazla yakınlaşmasını önlemeye çalıştı.
"N-ne? S-sen...bu olmayacak."
"Nedense inanasım gelmedi. Olmayacak mı?"
Dipper'ın kendisine engel olmaya çalıştığı ellerini tuttu ve başının üzerinde sabitledi.
"M-mabel her an gelebilir. Yaklaşma ve b-bırak el-"
Yanağında şeytanın burnunu ve buna bağlantılı olarak nefesini hissettiğinde cümlesini tamamlayamadı Dipper.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...