"Bill...Bill uyan."
Şeytan bedeninde hissettiği dürtülmeyle kaşlarını çattı önce. Daha sonra sevgilisinin sesini duymasıyla gözlerini araladı.
"Sonunda uyandın."
"Neler oluyor?"
Şeytan uykudan dolayı kalınlaşmış sesiyle konuştuğunda Dipper onun üzerine doğru çıkmaya başlamıştı bile.
Elleriyle şeytanın bacaklarını birbirinden ayırdı ve oraya girdi. Sevgilisinin göğsüne çenesini bastırdı ve kirpiklerinin altından ona bakmaya başladı.
"Dipper? Ne-"
"Sarhoş olmak istiyorum."
Dipper elleri şeytanın kollarında hafifçe gezerken fısıltı ile kurmuştu cümlesini.
"Sarhoş? Bu saatte alkol mü almak istiyorsun?"
"Hayır. Alkol ile sarhoş olmak istemiyorum. Seninle sarhoş olmak istiyorum."
Dipper 'seninle' kelimesine özellikle vurgulama yaptı ve eş zamanlı şeytanın kafası yastıktan havalandı. Gözlerini sevgilisine dikti.
"Sen ne d-"
"Seviş benimle."
Şeytan bu cümleden sonra fark etti sevgilisinin gözlerindeki karanlık ve kararlılığı.Aynı karanlık kendi gözlerine de yansımıştı şeytanın.
"Üstte olamazsın."
"Sence pozisyon umurumda mı? Sadece sevişmek istiyorum işte. Hissetmek. Yeterli."
"Ah sen!"
Bill inler gibi konuştu ve üzerindeki bedenin kollarından tutarak yerlerini değiştirdi. Şimdi sevgilisine yukarıdan bakan oydu.
Dipper bacaklarının arasındaki sevgilisini belinden sararak birbirlerini daha fazla hissetmelerine sebep oldu. 2 oğlan da iç çekmişti derince.
Dipper beklemeden dudaklarını yukarı uzattığında Bill karşılamıştı onları.Kendi dudakları ile birleşince sevgilisinin dudakları,yapboz parçaları birbirini tamamlamıştı sanki.
Bill sevgilisinin üst dudağını almıştı nazikçe kendikilerinin arasına. Dipper'ın boşta kalan alt dudağı ise sevgilisinin dudağıyla buluşmuştu.
Bill narin bir şey sever gibi öpüyordu sevgilisini. İncitmeye korkar gibi. Ama belindeki bacakların baskısı ile öpücükleri sertleşmeye başlamıştı.
Araya diller girdiğinde Dipper yüksek sesle inlemişti. Daha şimdiden bacakları arasındaki uzvu uyarı vermeye başlamıştı ve bunu hisseden Bill biraz daha sert olmaya başlamıştı.
Dudakları sesli bir şekilde ayrıldığında Bill sevgilisinin dudaklarınla kalan salyalarını diliyle temizledi.
"A-aklına nerden esti bilmiyorum ama iyiki sarhoş olmak istemişsin."
Dipper bu cümle karşısında sadece hafifçe kıkırdamış ve sevgilisini yakalarından tutarak yine kendine çekmişti.
Dudakları sert bir şekilde buluşan oğlanlar bu sefer çok aceleleri varmış gibi hızlıca öpüyorlardı birbirlerini. Bill Dipper'ın dudaklarını ısırdığında ve dilleri tekrar buluştuğunda yine bir inleme duyulmuştu esmer olandan.
Bill nefes nefese ayrıldı Dipper'dan ama hâlâ burunları birbirlerine değiyordu. Sevgilisinin hızlıca alıp verdiği nefesler yüzüne çarptıkça gözlerini kapatma isteği uyanıyordu sarışında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...