3 Hafta Sonra
"Ya hadi ama Dipper. Çok eğlenceli olacak! Gelmelisin."
"İstemediğimi anlaman için daha kaç defa reddetmem gerekiyor?"
Dipper bıkkın sesiyle konuştuktan sonra kitabını masanın üzerine koydu ve gözlüklerinin ardından ikizine baktı.
"3 haftadır çok çalıştık Dipper. Hem orası açılalı çok olmamış."
"Kendimi iyi hissetmiyorum Mabel."
Kendisini 1 saattir karaokeye götürmeye çalışan ikizini bir kez daha reddetti Dipper.
O ne anlardı ki karaokeden? Kitap okumak varken kalabalık arasında şarkı söylemeyi saçma buluyordu.
"Ya Will'e de göstermiş oluruz. 3 hafta oldu geleli ama bir kere kulübeden dışarı çıkıp da gezmedi."
'Sen öyle san' diye geçirdi içinden Dipper. Ayrıca Will'in adının geçtiği anda tüyleri diken diken olurken onunla takılmak fikri inanılmaz berbattı.
Mabel bir anda Dipper'ın kolunu tuttu sıkıca.
"Gelmek zorundasın."
Yaşadığı acıdan ötürü konuşamazken çığlık attığı sırada başka birinin çığlığı da onunkine eşlik etmişti.
Mabel ani bir harekette bulunduğu için iki oğlanın da canı eş zamanlı yanmıştı.
Bill Cipher ise diğer odada lanetler savurarak Mabel'in kolu bırakması için bekliyordu. Çünkü Dipper her zaman koluna dikkat ediyordu ve bu yüzden koruma büyüsü yapmamıştı.
Kolunu hızlıca çeken Dipper istediğine ulaşmış,Mabel'in elinden kurtulmuştu.
"O da neydi öyle? Fazla mı sıktım?"
"E-evet."
Mabel'in gözleri pişmanlık ile çevrelenirken aynı zamanda kaşları çatılmıştı.
"Peki..Will neden bağırdı?"
"Will'in bakıcısı gibi mi duruyorum? Neden bağırdıysa bağırdı. Banane?"
3 hafta boyunca çektirdikleri yüzünden Bill'e karşı oldukça nefret doluydu.
Ama her gece gördüğü o rüya...nedeni bu muydu bilmiyordu ama içerlerde bir yerlerde şeytana karşı tuhaf şeyler de hissediyordu nefretin yanında. Adını koyamadığı ya da koymaya cesaret edemediği hisler.
Ve şeytan hayatı yetmiyormuş gibi rüyalarını da işgal ettiğinden beri Dipper iyice huysuzlanmış,bunu bir nevi de olsa azaltmak için bilimsel konularda onunla sohbet etmeye bayılan Candy'le vakit geçirir olmuştu.
"Bir türlü sevemedin çocuğu. Biriyle de iyi anlaştığını göreyim kardeşim."
Dipper cevap vermek yerine kitabını koyduğu yerden aldı ve ters ters Mabel'a baktı.
"Bir saatten fazla durmam. Will ile sohbet etmem veya onunla yalnız kalmam. Şartlarımı kabul ediyorsan hazırlan. Bir saate çıkarız."
Dipper merdivenleri çıkmaya başlarken Mabel'in sessiz sevinç çığlıklarını duyabiliyordu. Ve bu istemsizce gülümsemesine neden oldu.
🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵🎵
Doğruyu söyleyeyim
O senin için uygun değil
İstersen söyle bana
Bak yüzünden okunuyor
Onun doğru biri olmadığı
Ve zamanı tüketme
Bu yanlış durumu ne zaman durdurmak istersen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı:Billdip
Fantasy"Burdasın..." "Burdayım." Çatılmış kaşlar,sert ses,tehlikeyle parlayan sarı gözler. Dipper şeytanı gerçekten özlemişti. Eli kendinden bağımsız sekilde havalandı ve şeytanın aynadaki yansımasına dokundu. Önce yanağını okşadı parmağının ucuyla. Sonra...