19.BÖLÜM

1.9K 179 56
                                    

"Bunu yapmayacağım. Asla olmaz."

Mabel göz yaşlarının yanaklarından süzülmesine izin verdi ve koltukta kanlar içinde yatan Wendy'e baktı bir daha.

Dipper gözlerinde biriken yaşları geri göndermek adına tavana bakıp gözlerini kırpıştırdı birkaç kez.

"Bill yalvarırım...ölüyor.Ambulans gelene kadar dayanamaz."

"Soru işareti götürsün o zaman."

"O kasaba dışında bugün!"

Mabel Bill'in nasıl bu kadar umursamaz olabildiğini sorguluyordu içinde. Dipper ile sevgili olduğu için biraz yumuşama ihtimali olduğunu düşünmüştü oysaki.

"Umurumda değil. Kimse için bir şey yapmak zorunda değilim."

Mabel gözyaşlarının arasında hıçkırırken salonun öbür tarafına gitti Bill'i görmemek adına.

Dipper Wendy'in vurulan yerine bastırdığı gömleği kaldırdı ve kanın hâlâ durmadığını fark etti.

"Fazla kan kaybediyor."

Dipper'ın mırıldanması salonun öteki ucuna gidecek kadar güçlü değildi. Dolayısıyla onu tek duyan Bill olmuştu.

Dipper çok öfkeliydi. Ve kırgın. Bu düşüncelerini sevgilisinin okuduğunu bildiğinden kelimelere dökmeye gerek duymadı. Sadece bakışlarını dikti sevgilisine.

'İçinde bir yerlerde iyilik vardır umuduyla yaşıyordum şu birkaç günü.'

Bill cevap vermedi. Dipper da cevap beklemiyordu zaten.

Parmaklarını kızın boynuna yerleştirdi ve nabzını ölçmeye çalıştı. Düşüktü. Hissedilemeyecek kadar düşük.

Dipper birden ayaklandı ve Wendy'i kucağına aldı hızlıca.

Mabel ikizinin ne yapmaya çalıştığını anlamamış,yaşlı gözlerle onu izliyordu.

Dipper gözünden ilk yaşın düşmesine izin verdi. Daha sonra diğer yaşlar da yanağındaki yerini almıştı.

"Onu...onu kaybedemeyiz Mabel. Belki yolda ambulansla karşılaşırız-"

Dipper cümlesini bitirmeden kucağındaki ağırlığın kaybolduğunu hissetti.

Bu kadardı işte. Tek bir gözyaşı ikna etmişti şeytanı. Tek zaafı sevgilisiydi ve bu tehlikeli bir hal almaya başlamıştı ama Bill umursamadı o an. İyilik yapıyor oluşunu sevgilisinin tek damla gözyaşına tercih etti.

Bill yere iki iç içe geçmiş üçgen çizdi ve etrafına mumlar koydu. Wendy'i tam mumlardan oluşmuş dairenin içinde yerleştirdi. Kendi de hızlıca Bill formuna döndü ve çemberin önüne bağdaş kurarak oturdu.

 Kendi de hızlıca Bill formuna döndü ve çemberin önüne bağdaş kurarak oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kod Adı:Billdip  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin