//3//Η αλήθεια πονάει//

375 33 124
                                    

{Ten days before}
"Ξύπνα" ακούω μια φωνή να τραγουδάει πάνω από το κεφάλι μου, καθώς σπρώχνει το σώμα μου μπρος πίσω, σαν να γίνεται σεισμός.

Ανοίγω τα μάτια μου αργά και βλέπω την χαμογελαστή Δάφνη να στέκεται από πάνω μου προσπαθώντας να με ξυπνήσει. Της ανταποδίδω με ένα αδύναμο χαμόγελο, το οποίο σβήνει, όταν ακούω διάφορες ομιλίες στον χώρο. Ας μην είναι αυτοί...

"Καλημέρα" σηκώνεται από το κρεβάτι μου και ακολουθώ το παράδειγμα της, διώχνοντας τα σκεπάσματα από πάνω μου.

"Καλημέρα..." λέω διστακτικά κοιτάζοντας τον χώρο γύρω μου, βλέποντας την τηλεόραση αναμμένη. Άρα από εδώ ακούγονταν οι ομιλίες. "Πόση ώρα είσαι ξύπνια;" ρωτάω τρίβοντας τα μάτια μου, καθώς την βλέπω ήδη ντυμένη.

"Αρκετή" γελάει και κάθεται στο κρεβάτι δίπλα μου.

Τεντώνω τα χέρια μου, περπατώντας προς το μπάνιο με αργό βήμα. Ρίχνω αρκετό νερό στο πρόσωπο μου προσπαθώντας να διώξω την υπνηλία από τα μάτια μου. Περνάω την πετσέτα πάνω από το πρόσωπο μου, όταν ακούω την φωνή της Δάφνης να με καλεί μέσα.

"Τι έγινε;" ρωτάω ανήσυχη και εκείνη μου κάνει νόημα να σωπάσω δείχνοντας μου αγχωμένη προς την οθόνη της τηλεόρασης.

Στρέφω την ματιά μου στην τηλεόραση για να διαπιστώσω πως γίνεται μετάδοση ενός έκτακτου δελτίου ειδήσεων.

'Το τέλος του κόσμου σε δέκα μέρες'

Η ανάσα μου κόβεται, όταν αντιλαμβάνομαι πως αυτός είναι ο τίτλος του δελτίου και γυρίζω το κεφάλι μου αστραπιαία στην παιδική μου φίλη, η οποία με κοιτάζει εξίσου έκπληκτη.

"Κυρίες και κύριοι καλημέρα σας. Διακόπτουμε το πρόγραμμα μας για να μεταδόσουμε μια έκτακτη είδηση" η φωνή της παρουσιάστριας γεμίζει το μικρό δωμάτιο του ξενοδοχείου και προβλέπω πως τα νέα δεν θα είναι ευχάριστα. Καθόλου ευχάριστα.

"Σύμφωνα με τους επιστήμονες, μια αγνώστου είδους διαταραχή στον γαλαξία μας προκαλεί την μετακίνηση ενός κομήτη, του οποίου το μέγεθος ξεπερνά αυτό του πλανήτη μας" η φωνή της παρουσιάστριας σταματά να ηχεί στον χώρο, καθώς την βλέπω να αγγίζει το ακουστικό που βρίσκεται στο αυτί της.

Με ένα θετικό νεύμα, ανασαίνει και συνεχίζει την μετάδοση. "Σε δέκα μέρες αναμένεται πως ο κομήτης αυτός θα προσεγγίσει την Γη, προκαλώντας μια αναπόφευκτη σύγκρουση" το ύφος της παραμένει σταθερό και ψάχνω απεγνωσμένα ένα στοιχείο, το οποίο θα την προδώσει πριν η ίδια μας ανακοινώσει πως όλο αυτό είναι ένα είδος κακόγουστης φάρσας.

One Last Time Where stories live. Discover now