//28//Το καλύτερο καλοκαίρι μου//

215 13 97
                                    

{Two days before}
Ακουμπάω το κινητό μου στο κομοδίνο δίπλα από το κρεβάτι, αφού η κλήση μου με την Δάφνη τερματίζεται. Είναι πέντε το απόγευμα κι ο Αχιλλέας ακόμα κοιμάται στο πλευρό μου, με εμένα να τον παρακολουθώ στα κρυφά. 

Από το πρώτο δευτερόλεπτο που άνοιξα τα μάτια μου, δεν μπορώ να ξεφορτωθώ το χαμόγελο από τα χείλη μου. Η χθεσινή νύχτα επαναλαμβάνεται στο μυαλό μου ξανά και ξανά. Μου είναι αδύνατο να σκεφτώ οτιδήποτε πέρα από αυτό.

Ήταν μία από τις ωραιότερες νύχτες της ζωής μου. Και το αποκορύφωμα της ήταν η ανατολή του ηλίου, που έδινε φως στο σκοτάδι της νύχτας γεμίζοντας τον ουρανό με χρώματα. Η ανατολή του ηλίου, που μας βρήκε αγκαλιά. 

Τα λόγια της Δάφνης έρχονται στο μυαλό μου, αιφνιδιάζοντας με. Ξεφυσάω, καθώς αναγκάζομαι να διακόψω τις όμορφες σκέψεις μου και στηρίζω το βάρος της πλάτης μου στους αγκώνες μου. Πρέπει να χαλάσω τον γαλήνιο ύπνο του κι αυτό με δυσαρεστεί, διότι μοιάζει να τον απολαμβάνει. Από την άλλη, θα έχει να απολαύσει πολλά περισσότερα αν ξυπνήσει. 

Με αυτές τις σκέψεις, αποφασίζω να τον ξυπνήσω. Σπρώχνω το λεπτό σεντόνι από πάνω μου και περνάω τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από το κορμί του. Ο κορμός μου γέρνει ενάντια στον δικό του, ξαπλώνω πάνω του ακουμπώντας τα χείλη μου πάνω στο ζεστό δέρμα του λαιμού του. 

"Αχιλλέα..." Ψιθυρίζω, σκύβοντας στο αυτί του. Τα χείλη μου χαϊδεύουν τον λοβό του αυτιού του, προτού τα δόντια μου τον σφραγίσουν ανάμεσα τους απαλά. 

Τα χέρια μου αγκαλιάζουν το πρόσωπο του. Τα ακροδάχτυλα μου σέρνονται ενάντια στα βελούδινα χείλη του, καθώς τα χείλη μου περιφέρονται στο πρόσωπο του, μοιράζοντας φιλιά σε κάθε εκατοστό του δέρματος του. 

Το σώμα του κινείται και απομακρύνομαι για να τον κοιτάξω. Τα βλέφαρα του πεταρίζουν, ενώ συνεχίζω να χαϊδεύω το πρόσωπο του. Γέρνω ξανά πάνω του, με τα χείλη μου να ακουμπάνε ζεστά φιλιά πάνω στα κλειστά βλέφαρα του. Η καρδιά μου φτερουγίζει από ευτυχία, καθώς αισθάνομαι τα βλέφαρα του να φτερουγίζουν κάτω από τα χείλη μου και τα χέρια του να αγκαλιάζουν την μέση μου τρυφερά. 

Τα βλέφαρα του ανοίγουν τις πύλες στο καστανό των ματιών του, επιτρέποντας μου να χαθώ στον δικό μου παράδεισο. Τα ακροδάχτυλα του διασχίζουν το κορμί μου, οδηγώντας τον ηλεκτρισμό στην κορυφή της σπονδυλικής μου στήλης. Το χάδι του γλυκό πάνω στην επιδερμίδα μου, σπρώχνει τα ακατάστατα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου. 

One Last Time Where stories live. Discover now