Okula başlayalı 1 hafta olmuştu. Ama hiç bir konuda ilerleme kat edememiştim. Evet Ufuk konusu hala başarısızdı. Kendime olan güvenim yavaş yavaş azalıyordu. Böyle olmamalıydı. Oysa zafer kazanmaya alışıktım. Bu durum bana tersti.
Arsevi elinde portakal suyu ile yanıma oturdu. 1 haftadır modumuz buydu evet. Bir şey daha Arsevi çekingen birisi değildi benden daha deliydi ve bu ürkütücüydü. Hani birilerinin benden daha deli olması imkansız çünkü.
"Doğa." diye seslendi kolumu sarsarak.
"Kulağım var kanka. Duyabiliyorum. Temasa gerek yok. Sosyal mesafe lütfen." Şimdi şöyle bir şey vardı. Arsevi ufaktan bana yürüyor gibiydi. Yanlış anlamış olmayı umut ediyordum ama yine de kanka ayağı çekmeye çalışıyordum.
"Her neyse." dedi. "Akşam işin var mı?" Al işte.
"He? Napacan?" dedim kabalığımdan ödün vermeyerek.
"Bir yerlere gidelim mi diyecektim."
"İkimiz mi?"
"Evet ikimiz."
"Olmaz. Sana güvenmiyorum." dedim dürüstçe.
"Neden ya?"
"Ya ben nereden bileyim oğlum?"
"Doğa."
"Efendim Arsevi."
"Beni dinlesene bi." dedi yanımdan karşıma geçip dizime dokunarak.
"Dinliyorum." dedim gergince. Amacı neydi lan bunun?
"Senden hoşlandım. Ve ben bir şeyleri içimde yaşamayı sevmem. Sana bakmak seni dinlemek fena güzel. Fazla ilgi çekicisin. Ben de şansımı denemek istiyorum." Tekrar al işte!
"Bak Arsevi." dedim dizimin üstündekini iterek. "Gururum okşandı cidden. Neden taliplerim sevgilim varken arttı onu da anlamadım ya neyse. Benim sevgilim var ve onu seviyorum. O yüzden şansın yok. Kanka olarak yola devam edebilirsin ama."
"Ne olmuş?"
"Ne ne olmuş?" diye sordum anlamayarak.
"Sevgilinin olması yani. Benim için önemi yok."
"Len Avrupalı. Sorun senin için önemi olması mı sence? Yemin ediyorum herifin mezhep de Avrupa olmuş ya."
Yüzsüz gibi gülümsedi. "Bana Avrupalı demen hoşuma gidiyor. Lakapta takabildiğine göre bence oluruz ya."
"Yarrabbim sabır ver şimdi sikicem anasını." dedim meşhur capsteki gibi ellerimi açarak.
"Oğlum sinirliyken de çok sevimlisin sen." dedi Arsevi hala gevşek davranarak.
Bakın bu benim sınırlarıma bile fazlaydı. Anlıyor musunuz acımı? Resmen ben birine gevşek diyordum.
"Bak kaşlarını çattın daha sevimlisin."
"Len bana sevimli deme. Sevgilim var benim sevgilim."
"Sevgilinle derdim yokki benim. O kısmı anlamadın mı? Türkçesi kötü olan benim sanıyordum."
"Sen anlamıyorsun beni aq."
"Yo anlıyorum."
Gergince ofladım. Kanka dedim başıma dert aldım yani. Aferin Doa malı aferin.
...
Hissediyorum Arsevi'ye sövüyorsunuz fjskkskamdns
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsevi (boyxboy)
Short StoryDoğa 2.kitap. Ayrıca Gittin Gideli kitabındaki Ufuk karakterinin hikayesini içerir. Doğa bildiğimiz Doğaydı. Hikayesinin devam etmesi için son derece istekliydi. Ama devam eden tek hikaye bu olmayacaktı. Yeni hikayeler de başlamalıydı.