2.1

5.8K 539 151
                                    

Sabah 8'e konan derse, sülalesine, ebesinin torunun kedisine, ve bir sürü saçma şeye söve söve evden çıktım.

Hala Arsevi ile konuşsam mı konuşmasam mı bugtaydım. Kamer "Kanka olmaya devam et. Ama o etmezse olacaklara karışamazsın." diye bir tehditte bulunmuştu. Taman zaten benim amacım kanka kalmaktı. Ama Avrupalı'nın niyetini değiştirebilir miydim emin değildim.

Motorumdan inip kaskımı çıkarttım. Bu ritüelden sonra gene karizma seviyem gerilemişti. Galiba kasklı daha tatliştim. Peki şuan ben neden bunu düşünüyordum?

Dersliğe ruhsuz bir halde girip homurdana homurdana rastgele bir yere oturdum.

"Bu şey değil mi ya 8'e konan ders siniri?" dedi önümde oturan Ceylan bana dönerek.

"Herkes ölsün istiyorum." dedim ben de huysuz ve uykusuz bir sesle.

"Ben de mi?" Ceylan eliyle kendini işaret ederek somurttu.

"Sen gece 3'te yatmadıysan sen de öl."

"3'e kadar ne yaptın be?"

"Ciddi işlerim vardı." Evet, işe yaramayam ciddi işler. Ufuk Yıldırım Project is failed.

"İş demişken ben de işsizce seni stalkladım da sevgilinle ilgili sorum yokta. Demet Akalın ile nasıl kanka olabilirsin? Ya da Edis ile? Hani ne alakaydı?"

"Bu uzun bir mesele."

"Ya anlatsan?"

"Cidden uzun. Hani yazılsa 57 bölümlük kitap olur."

"İyi be." diye homurdandı. "Anlatma."

"Ama doğru dediklerim." dedi kendi kendime. "Neyse."

...

Blok olan dersim bitmişti. Ben de bitmiştim. Kendi kendime şarkı mırıldanarak binadan çıktım. Eve gitmek istiyordum ama lanet olsundu 1 saat sonra olan dersime.

"Doğa." Geldi yine tipini siktiğim.

Şaka kankam o benim.

"Efendim Ecnebi."

"Bana her geçen gün farklı takma ad buluyorsun. Ne hoş."

"Lan oğlum ben sana o kadar aşkımı anlattım. Hiç mi etkilenme yok."

"Biraz olmadı değil. Sonra azalarak etkisini kaybetti." dedi sırıtarak.

"Ben de ki de umuttu yani." diye homurdandım.

"Ee." derken benim her zaman oturduğum ağaç altına oturdu. "Adı neydi şu sevgilinin?"

"30 kez falan dedim ya. Kamer."

"Bilmem dinlemedim. Seninle alakalı olmayan şeylerle ilgilenmiyordum."

"Şimdi ilgilenesin tuttu yani." diyerek kaşlarımı kaldırdım.

"Eh biraz."

"Pekala."

"Nereden tanıştın peki?"

"Bir yerlerden işte ya aman neden herkes bunları sorguluyor."

"Ben ne yaptım ya?" dedi yalandan somurtarak.

"Ne bileyim ben burada suçlu aramıyorum."

"Sen gerçekten ilginç birisin." diyerek kahkaha attı.

Bana bilmediğim bir şey söyle...

"Neyse." dedi. "Şu ünlü muhabbetti o neydi?"

"Ya sen sağır mısın biraderim? Sevgilim Kamer Aytaç. Şarkıcı olan işte."

"Bilmiyorum ki ben. 2 senedir buradayım henüz magazin bilgisine gelemedim. Eski şarkılardan başlayarak yenilere doğru gidiyorum mesela."

"Unutmuşum senin Avrupalı olduğunu tabi. Yani hiç mi bilgin yok?"

"Sezen Aksu'yu biliyorum. Bir de Tarkan."

"Ee bi zahmet bil. Ama mesela Demet Akalın kankamı, dünya starı Aleyna bacımı bilmiyor musun?

"Hayır bilmiyorum."

"Oha. Hayat senin için hem çok güzel hem çok kötü."

"Onu da bilemem." dedi gülerek.

"Demek sevgilin ünlü ha." diye devam etti.

"He." dedim umursamazca.

"O zaman aldatır o seni." dediğinde gözlerimi kocaman açarak "Really nigga?" dercesine baktım.

"Ne diyorsun sen yav?" diyerek kaşlarımı çattım.

"Ya da onu beklemeden sen aldat. Bak aday da hazır."

"Avrupalı yavşaklaşma bak güzel güzel muhabbet ediyorduk."

"Seni sevdiğine nasıl emin olabilirsin?"

"Nasıl mı? Bu işin nasılı mı var? Seviyor işte."

"Bence sevmiyor."

"Lan onu tanımıyorsun!" diyerek hiddetlendim.

"Olsun öyle."

"Of Arsevi sus."

"Baksana iddiaya var mısın? Bana onun seni sevdiğini kanıtla. İstediğin herhangi bir şeyi anında yaparım."

"Bunu nasıl kanıtlayabilirim söylesene."

"Korktun mu?"

"Hayır."

"Pekala. Şey yap. Onu ara gelmesini söyle 1 saat içinde gelirse sen kazanırsın. Gelmezse ben."

"Peki ne istiyorsun?" diyerek kaşlarımı kaldırdım.

"Bir öpücük. Yanaktan değil."

"Siktir git olmaz."

"Ben sana her şeyi sunmuştum ama demekki kaybedeceğinden korkuyorsun."

"Kaybetmeyeceğim sadece gereksiz."

"Kaybedeceksin."

"Biliyor musun boşver. Varım." dememle Arsevi'nin yüzü aydınlandı. Hayır efendim o öpücük olmayacaktı. Kazanacağıma emindim.

...

Siz okuldasinizdir simdi ama olsundu yb atmama engel değil

Ben matematik cozmeye gidiyom by

Arsevi (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin