4.9

5.2K 557 248
                                    

Yorum yapın yoksa...... dememe gerek var mı yine????

Arsevi: Nfjwkfkqkxjajnxsn

Arsevi: Lan

Arsevi: Ufuk

Arsevi: Gelir misin şuraya?

Arsevi: Gerçekten delirteceksin beni.

Arsevi: Tamam aşkta kaçan kovalanır ama bu fazla olmadı mı?

Arsevi: Ben hep kovalarım ama bence sen sonsuza kadar kaçamazsın.

Ufuk: Kaçmadım.

Ufuk: Sadece bu odayı da özlemişim.

Arsevi: Peki senin içeride benimse kapının önünde olma sebebim?

Ufuk: Her şeyi bilemem ya Arsevi!

Arsevi: Delirtme beni cjskxka

Arsevi: Aç şu kapıyı

Ufuk: İstemiyorum.

Arsevi: Neden?

Ufuk: İstemiyorum çünkü.

Arsevi: Beni mi?

Arsevi: Öyleyse direk söyle zorlayacak halim yok.

Arsevi: Ya da direk git de giderim.

Ufuk: Gitme.

Ufuk: Sadece ne diyeceğimi bilemiyorum tamam mı?

Ufuk: Bunu beklemiyordum.

Arsevi: Bir şey demene gerek yok. Konuşmasakta olur yanında durmama izin ver sadece.

Arsevi: Söz açmam konuyu sen açana kadar.

Ufuk: Tamam.

...

Yaslandığım kapıdan sırtımı çekip doğruldum. Yere attığım anahtarı alıp kapı ile bakışmaya başladım.

Gerçekten bunu beklemiyordum. Bana karşı tavırlarında bir şeyler vardı farkındaydım ama ben böyle şeyleri anlamlandırmakta son derece beceriksizdim. Aşk işlerini cidden beceremiyordum çoğu konuda özgüven timsali iken bu konuda fazla çekingendim. Mesela en son 4 sene önce sevgilim olmuştu. Evet erkekti. Sonra hiç vaktim olmamıştı. Şimdi ise az önce olanların gerçek olduğuna inanmakta zorluk çekiyordum.

Yutkunup anahtarı kilide takıp kapıyı açtım. Açmamla sırtını benim gibi gibi kapıya yaslamış olan Arsevi bunu beklemiyordu ki yere düştü.

Dudağımdan istemsizce salınan kıkırtıdan sonra eğilip onu yerden kaldırdım.

"Açacağını düşünmemiştim." diye fısıldadı.

"Açtım işte." dedim omuz silkerek.

Başını hafifçe sallayıp odadaki tek kişilik yatağa gidip oturdu ve sırtını duvara yasladı.

Hiç bir şey demeden yanına oturup ben de duvara yaslandım. Başımı omzuna koymak istiyordum. Az önceki gibi sıcacık hissetmek istiyordum. Ama bunun artık doğru olduğundan emin değildim. Yapmadım.

Kafamı ona çevirip yan döndüm ve onu izlemeye başladım. Rahatsızca kıpırdandı ama bana bakmadı. Arsevi'ye güzel denilir miydi bilmiyordum? Çene kemikleri, elmacık kemikleri belirgin ama yüzü sevimliydi. Yakışıklıydı bunu herkes söylerdi. Ama benim gözüme çok güzel geliyordu. Bildiğimiz güzel tanımı gibi değildi, sadece güzeldi işte. Çok güzeldi.

"Beni öyle izlemeye devam edersen az önce kaçmana sebep olan şeyleri tekrar yaparım Ufuk." dedi Arsevi bana yine bakmadan.

Bir şey demedim. Bakışlarımı anından ondan uzağa çevirip derin bir nefes aldım. Kalbim hızlanmıştı. Yine.

Kulaklarıma dolan güzel müzik ile tekrar Arsevi'ye baktım. O da bana bakarak elindeki telefonu aramıza bıraktı.

Bir yandan da kusursuz ingilizcesi ile şarkıya eşlik etmeye başladı.

"Oh kiss me 
Flick your cigarette then kiss me 
Kiss me where your eye won't meet me
Meet me where your mind won't kiss me 
Flick your eyes and mine and then hit me 
Hit me with your eyes so sweetly 
Oh you know, you know, you know that yes I love 
I mean I'd love to get to know you"

Kafamın içinden şarkıyı anlamlamdırırken dumura uğramış hissettim. Sanki bana söyleniyor gibi hissetmem doğal mıydı?

Oh, öp beni 

Sigaranı yala sonra öp beni 

Öp beni gözlerinin benimle buluşmayacağı yerde 

Buluş benimle aklının beni öpmeyeceği yerde 

Gözlerini yala ve benimkileri ve sonra vur bana 
Vur bana gözlerindeki tatlılıkla 
Oh, biliyorsun, biliyorsun, sevdiğimi biliyorsun 

Demek istediğim seni tanımayı çok isterim 

"Bu şarkıyı çok severim."

"Ben de sevdim. Hiç dinlememiştim."

"Senin sesinden dinlemek isterdim." dedi göz kırparak.

"Ben şarkı söylemem." dedim ciddiyetle. Ardından doğrulup cebimdeki pakedi yokladım.

"Sigara içmem gerek." dedim tek nefeste.

"Tabi." dedi gülümseyerek. "Flick your cigarette."

...

Sevemedim bu bölümü ben fak me

Sizi seviyorum hayalet olmayanlar

Arsevi (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin