Kamer bir şeyler anlatıyordu. Fakat anlamıyordum. Odaklandığım tek şey dudaklarıydı. Lan ne güzel dudakları vardı!
"Doğa!" diye seslendi sesini yükselterek. "Dinliyor musun acaba beni?"
"Evet sevgilim." dedim başımı olumlu anlamda sallayarak. İnş sözlü yapmazdı.
"O zaman sence nasıl fikir?"
"Harika fikir aşkım." dedim tereddütsüzce başımı sallayarak.
"Ayrılmamız mı?" dedi dehşet içinde kaşlarını kaldırıp.
"Ne? Ne ayrılması?"
"Ben anlamam. Sen harika fikir dedin. Bitti."
"Ya kandırma beni ağlarım." Koltukta kendimi onun yanına sürükleyip dibine girdim.
"Sen ağlattın beni o hareketlerinle." dedi. Harbiden ciddiydi lan bu. Ne oluyordu?
"Ya bak valla ben yüz vermedim. Ama herif adeta bir ben. Yüzsüz yani. Beni sevdiğinden değil. Eğleniyor işte. Ben de dedim bunun hakkından gelirim. Kanka oldum. Ama niyetim valla kötü değil."
"Ne?" dedi ani bir kahkaha atarak.
"Ne ne?"
"Şaka yapıyordum aptal. Sana yeni yazdığım şarkı ile ilgili bir şey sormuştum." Siktir. Ben maldım. Ben harbiden maldım. Katıksız maldım.
"Oh." Elimi kalbime koydum. Hızlanmıştı korkudan şerefsiz.
"Dur." dedi bir anda. "Sen neyden bahsediyorsun?"
"Hiç bişiy yi." dedim kendimi hafiften geri çekip.
"Yo yo. Dur orada." Üst bacağımdan tutup güçlü bir şekilde beni geri kendine çekti. Ne olduğunu anlayamadan kendimi kucağında buldum. En azından ölmek için güzel bir yerdi ha.
"Nerede durayım?"
"Az önce neyden bahsediyordun sen hadi?"
"Ya amcam geldi bize dün bana dedi, yeğenim yengenin instagram hesabını çalsana, ben dedim amca napıyon ben daha yeni başladım okula. O dedi, yaparsın sen. Ben dedim, iyide yengemin hesabını ne yapacaksın? Sonra de-"
"Doğa!"
"Ama sen sordun anlatıyorum işte Kamer."
"Doğa." dedi sakin sakin. Bir elini koluma çıkartıp hafifçe okşadı. "Şu sevme meselesi ne? Yüz vermemek falan?"
"Eskiden bir dizi vardı Seviyor sevmiyor. Çok eski değil ya neyse. Orada Deniz ile Tuna şiplerdim. Tuna çok güzel seviyordu ama Deniz yüz vermedi." Son çırpınışların bunlar Doğa efendi. Çırpın bakalım. Daha ne kadar deneyeceksin?
Cevap olarak kaşlarını çattı. Ben bir şey demesini beklerken ensemden tutup kendine çekti. Dişlerini dudaklarıma sapladığını hissettim. Karşılık bile veremiyordum. Haşin bir ilişki değildi bu usta ne oluyor?
Geri çekilip bana baktı. Kesin dudaklarım kanıyordu aq ya.
"Anlat yoksa seni camdan atarım."
"Gülme tehdit ediyorum." diye devam etti ciddi ciddi.
"Of." dedim. "Neyse denedim en azından. Bak sana tanıştığım insanlardan üstün körü bahsettim ama çok detaya girmedim. İşte birisi var Arsevi adı. Eşcinsel. Birde son derece rahat gevşek birisi. Ben tanışınca kanka olunur diye düşünmüştüm. Ama baktım ondan hızlısı mezarda. Yürüyor falan devamlı. Ama ben kanka olmaya devam ediyorum. Yani dediğim gibi sadece beğenmekten ibaret bu hoşlanmak bile değil. Amacım vazgeçirip kanka olmaya devam etmek."
"Kanka? Sana yürüyen adamla?"
"Evet?'
"Sana alıcı gözle bakan biriyle?"
"Yani o kadar da değil de."
"Telefonunu versene bana." dedi beni duymazdan gelerek.
"Ne yapacaksın?"
"Lan ver."
"Pekala." diyip koltuğun üzerinde duran telefonu alıp ona verdim.
"Sakın kıpırdama." Telefonun kilidini açıp tahminimce mesajlara bakmaya başladı. Ben de o arada ölümlerden ölüm seçiyordum. Teşekkürler salaklığım.
Bir süre sonunda "Hmm." layarak telefonu koltuğa bıraktı.
"Sinirlendin mi?" dedim gözlerine bakmaya çalışarak.
"Belki."
"Ne kadar belki?" diyerek üsteledim.
"Çok belki."
"İstersen konuşmam?"
"Sanki fikrim umrunda?"
"Manyak mısın tabiki umrumda."
Derin bir nefes aldı. Bir şey söyleyecekmiş gibi ağzını açıp kapattı.
"Siktir et trip atmayı." dedi ve yeniden dudaklarımızı birleştirdi.
"Ben de seni kaybetmekten çok korkuyorum Doğa. Hem de çok."
"Seni seviyorum." Konuşurken dudaklarım dudaklarına değiyordu.
"Çok." dedi sadece. Çünkü lafını keserek onu öptüm.
....
Buradan sonrası aslında smut ama yazmiyor kimse yapcak bisi yok
Suraya birsz Arsevi birakcam aslinda keko degil arkadaslar.
Hadi ben uyuyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsevi (boyxboy)
Short StoryDoğa 2.kitap. Ayrıca Gittin Gideli kitabındaki Ufuk karakterinin hikayesini içerir. Doğa bildiğimiz Doğaydı. Hikayesinin devam etmesi için son derece istekliydi. Ama devam eden tek hikaye bu olmayacaktı. Yeni hikayeler de başlamalıydı.