4.1

5K 498 122
                                    

Doğa

"Her şeyi anladım. Ama bu lavuk neden burada açıklar mısın?" dedi Kamer onun karşısında yerde oturan Arsevi'yi işaret ederek.

Aslında ben de ne işi var tam bilmiyordum. 2 saat önce aramış yakınmıştı. Sonuç olarak kendini zorla davet ettirmişti.

"Lavuk ne demekti?" dedi Arsevi saf saf.

Kamer omzuma vurdu hafifçe. "Çok salak bu hadi kov."

"Sen git Allah Allah niye beni gönderiyorsun?" diye atarlandı Arsevi.

"Sevgilimin evi lan burası. İstediğimi kovarım."

"Aslında kovamazsın." diyerek araya girdim.

"Sus sen. Kavga ediyorum şu an." dedi Kamer elini dudağıma bastırıp.

"Hem senin bana atar yapmaya hakkın yok. Senin yüzünden kaybettim onu ben."

"Ben olmasam çünkü sonsuza kadar kanka kalacaktınız."

"Niyetim kanka kalmak değildi ki." dedi Arsevi gülerek.

"Onu üzemezsin Arsevi!"

"Ya nasıl bir izlenim bıraktım ben sizde amınakoyim gayet iyi aile çocuğuyum aslında."

"Haksız olduğunu söyle." dedi Kamer elimi dudaklarımdan nihayet çekip.

"Takip edemedim ki çok saçma tartışıyorsunuz."

"Beni desteklemen gerek senin."

"Şikecilik bu resmen." diye bağırdı Arsevi. "Ben de anneme diyeceğim kovsun seni."

Kamer bir kahkaha attı. "Ne olur de."

Çalan kapıyı duymamla yerimden kalkıp onların tartışmaları ile yalnız bıraktım. Gelen Beste idi muhtemelen. Onu çağıran bendim nihayetinde. Otomata basıp kapıda beklemeye başladım.

Ama gelen Beste değildi. İpekti. Planımda onun daha sonra gelmesi vardı ama olsundu. Bu arada Kamer haklıydı. Karışmadan duramamıştım. Ne yaparsın fıtrat.

"Selam Doğa." dedi hafif bir gülümseme ile. Ardından bana sarıldı.

"Aranızın iyi olmadığı söyledin korktum gerçekten. Yapabileceğim bir şeyler olur umarım." Tamam biraz yalan söylemişte olabilirdim. Biraz.

"Gelsene içeri." dedi gülmemeye çalışarak.

Tam bu sırada tekrar zil çalmıştı.

"Kim geldi?" dedi İpek kibar ses tonuyla.

"Pizzadır sen geçsene içeri."

"Pekala." diyip içeri yürüdü.

Elbette "Doğa burada ne oluyor?" diye bağırmasını görmezden geldim. Sevgilim uğraşsındı.

Bir kaç dakika içinde Beste geldi. "Sen neden mal gibi bakıyorsun?" dedi yanağıma vurarak.

"Mal olduğumdan."

"Mantıklı." diyerek içeri daldı. Salona doğru yürürken peşinden gittim.

"Nurcanişkom nerede? Mantı yapıyordunuz hani? Hassiktir burası neden kerhane gibi?"

"Beste?" dedi İpek. "Neden buraya geldin?"

"Oley kaos. Keşke mısır patlatsaydık." Arsevi'nin sesi ile göz devirdim.

"Gerçekten komik olduğunu mu sanıyorsunuz? Kamer birde sende dahil olmuşsun. Gidiyorum ben." dedi İpek sinirle.

"İpek." dedi Beste sanki durumun yeni farkına varmış gibi.

Ayaklanmış olan İpek duraksayıp Beste'ye baktı.

"Kaçmasak artık." dedi Beste yutkunarak. "Böyle olmuyor."

"Bence de." dedim kendimi tutamayarak.

"Sen sus. Sonra göstereceğim sana." dedi Beste bana kaşlarını çatarak bakıp.

"Ben de."

"Ay birbirlerini destekliyorlar resmen Relationship goals." dedi Arsevi yine araya dalıp.

"Bu kim Doğa?"

"O mu?" dedi Kamer benim yerime. "Hiç kimse. Hatta gidiyor. Biz de gidiyoruz. Bir çiğköfte alıp gelelim. Acılı seviyordun sen değil mi? Evet acılı seviyordun."

Kamer hala konuşmaya devam ederken Arsevi'yi ensesinden tutup dışarı sürüklemeye başladı. Ben de peşlerinden odadan çıkıp kapıyı kapattım. Beste bir şeyler söylemişti ama duymamıştım.

Bir süre 3 kişi kapının önünde oturduk. Arsevi Kamer'e Ufuk'u nasıl affettirmek konusunda yardım için yalvarıyordu. Ben de sadece boş yapıyordum.

"Doğa senden mesaj atsam engelimi kaldırsa bari?"

"Beni de engelledi bro." dedim acı içinde.

"Kamer."

"Kamer."

"Asla olmaz."

Tabi bu inadı da sadece 10 dakika sürdü.

...

Gercekten iğrenc bi bölüm aa gecis icin gerekliydi kb fjakxnsn

Bu gece bi bölüm daha gelir ADAAAMMMMSINN ZISAANNN

Arsevi (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin