5.3

5.1K 499 106
                                    

Çok sigara içiyordum. Ve benim için hayat dik bir yokuştu. Düşmem an meselesiydi. Lakin inatla direniyordum. Bu nasıl yaşama sevgisiydi?

İçtiğim bilmem kaçıncı sigarayı söndürüp önünde dikildiğim kapıyı çaldım. Kapıyı açan annem boş gözlerle bana baktı.

"Ufuk. Hoş geldin." dedi duygusuzca. Bir an bana sarılması bekledim ama bu fazla umut etmek olurdu. O bana hiç sarılmazdı ki. İşin aslı annem babam ile boşanacakken bana hamile olduğunu öğrenmiş ve boşanamamışlar sonra ise alışmış düzeltmişler. Ama annem beni hiç sevmemişti. En azından anne olarak belki bir arkadaş olarak seviyordu. Fakat babamın bir bana gibi sevdiğini söyleyebilirdim.

"Eee ne oldu?" dedi içeri girip koltuklardan birine kendini atarken.

"Unuttun mu? 2 haftada bir geliyorum."

"Unutmuşum buluşma günü olduğunu ama baban yok haberin olsun."

"Onun iş yerine gidiyorum zaten buraya seni görmeye geldim."

"Oh pekala. Bir şey ister misin? Bira falan."

"Kalsın. Bu aralar içmiyorum."

"Pekala." diyip arkasına yaslandı.

"Nasılsın?" dedim zorlukla gülümseyerek.

"İyiyim galiba. Veliler ile tartıştık biraz. Ödev vermeyi unutmuşum diye gelip bana kızdılar."

"Veliler artık birer ruh hastası. Robot ordusu bir nesil geliyor." diyerek ilgi duyduğumu göstermeye çabaladım.

"Doğru dedin. Hepsinden nefret ediyorum."

Dediklerine karşın güldüm.

"Senin nasıl gidiyor? Hala bizim paramıza ihtiyacın yok mu?"

"Şimdi bile iyi kazanıyorum anne. Yani yok. Seneye de okulumu bitireceğim zaten. Gerek olmayacak merak etme."

"İhtiyacın olursa iste Ufuk. Kendine hayat kursan da daha 21 yaşındasın."

Haftaya 22 oluyorum, diye geçirdim içimden. 21 değilim.

"Haftaya ne yapıyorsun?" dedim gözlerimi kaçırarak.

"Anneannene giderim belki Antalya'ya. Niye sordun?"

"Hiiiç."

"Senin planın falan mı var?"

"Yok."

"Hala Tekin ile görüşmüyor musunuz?"

"Herif Amerikada anne nasıl görüşelim?"

"İletişim manasında dedim."

"Yokuz biz birbirimiz için artık."

"Bilmeyen de eski sevgilin sanacak ne drama queensin. Sahi hala kimse yok mu hayatında?"

"Yok." diyerek yutkundum. Vardı. Adını koyamadığım, kalbimi sızlatan bir şeyler vardı. Çok özlediğim bir şeyler. Çok.

"Dövmeler seni çirkinleştiriyor. Ondandır."

Başımı sallayarak yalandan onu onayladım. "Aynen."

...

Uzun yazamıOrM kill me

Grindeldore yazcam simdi by

Arsevi (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin