Co myśli po kłótni - cz. 2

3.5K 148 29
                                    

Kuroo Tetsurō

O co jej się rozchodzi? Nie kłamałam w sprawie treningów. Jeśli chce, to może częściej przychodzić. Mnie by to ani trochę nie przeszkadzało. A podczas ćwiczeń zrzuciłaby te parę kilo, które przytyła, jedząc tyle słodyczy. Muszę z nią pogadać, bo nigdy mi nie odda tych gazet, co u niej zostawiłem.

Kenma Kozume

Nie powinna mi przeszkadzać. Miałem tam najwięcej zapisów, a teraz wszystko stracone. Niby i tak chciałem je przejść jeszcze raz, ale i tak zapisy szlag trafił. Może i to źle, że tak na nią podniosłem ton...niby nie zrobiła nic złego. Też bym chciał zagrać, jakby ktoś miał taką ciekawą grę. Eh... Muszę coś z tym zrobić.

Lev Haiba

Czy ją do końca pogrzało? Zwyczajnie przychodzę, by z nią pogadać, a ona wrzeszczy i narzeka co do swoich obowiązków. Ja rozumiem, że nie powinno się zwalać swoich rzeczy na kogoś innego, ale kto wie, co przewodniczącemu wypadło? Ja też od czasu do czasu pozostawiałbym swoje rzeczy innym, by trochę odpocząć. Musi się czuć trochę przytłoczona ostatnimi dniami, ale to nie powód by się wyżywać. Może jak zrobię jej jakąś miłą niespodziankę, to przestanie się gniewać?

Oikawa Tōru

Wcale nie przesadzam z wyglądem. Ubrania są bardzo ważna, a tak na prawdę chciałem poznać jakie kurtki jej się podobają. Nie wiedziałem, że aż tak ją zdenerwuję. Muszę ją przeprosić, albo nigdy w życiu nie wejdę z nią do galerii. Nawet do kina...

Iwazumi Hajime

Kurwa. Moja wina, że u niej mi się najlepiej śpi? Możliwe, że to postać prostu przez jej obecność, ale nie zmienia faktu, że tam najlepiej odpoczywam. Kiedyś jej to nie przeszkadzało, a nawet się cieszyła. Ja się cieszę jak ją widzę, więc co się dzieje?
Nie oddała mi na dodatek torby z rzeczami... Oby niczego nie znalazła.

-------------

Hejka ludzie. Jak tam u was? Liceum tobi mi serię niespodzianek w formie sprawdzianów i kartkówek... A kartkówek można robić ile się chce.
Mimo to dzisiaj pisze kolejny, ale nie wiem czy mi się uda.

Oby tak.

Bo czuję, że mnie znienaeidzicie, jak przestanę tu dodawać ๏︿๏
No
Nie gniewacie się
Ja powrócę

Więc... do następnego

Haikyuu!! scenariuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz