Co myśli po kłótni - cz. 1

4.2K 154 30
                                    

Hinata Shōyo

Nie zrobiłem nic złego. Przez przypadek piłka wylądowała na jej twarzy, ale to wszystko. Nie moja wina, że miała zły dzień i nie chciałem go jeszcze bardziej pogorszyć. Skoro w złości nie widzi tego, że chcę jej pomóc, to poczekam jakiś czas, aż sama do mnie przyjdzie. 
Nie chcę się z nią kłócić.

Kageyama Tobio 

Może nie powinienem tak się na nią złościć, ani podnosić na nią głosu. Mimo to nie powinna dyskryminować innych rodzajów mleka. Ten napój bogów jest w tylu smakach i na tyle okazji, że nie można wybrać tylko jednego. Miała rację w tym, że ona nic złego nie zrobiła i ja miałem po prostu ciężkie lekcje. Oczywiście nigdy jej tego nie powiem... ale powinienem coś z tym zrobić.

Tsukishima Kei 

Nie da spokoju chociaż na chwilę. Człowiek chce się przejść w ciszy po parku, a ta zaczyna nadawać jak stara jedzą o moich urodzinach. Jak ja mam zareagować? Mam powiedzieć: ,,Hurra! Cieszmy się wszyscy, bo mam o rok bliżej do śmierci!'' ? Nie bardzo mi się to widzi. Chociaż przyznanie racji też mi nie odpowiada, ale jak ją przeproszę, to choć nie będzie ciągle taka obrażona chodzić. Dam jej pluszaka i po problemie... W sumie to jeszcze nikt nie interesował się moimi urodzinami oprócz rodziny. To nawet miłe.

Yamaguchi Tadashi

Taki cios po całym trudzie. Staram się, a w zamian dostaje cudowny liścik opisujący jaki jestem okropny i że ją dręcze. Naprawdę nie chcę być dla niej ciężarem. Próbowałem jakoś sprawić, by bardziej mnie polubiła jako przyjaciela, ale nie. Najwyraźniej to tak nie działa.

Nishinoya Yū

Znowu jęczy.
Parę dni pytała się wszystkich z drużyny. Ja serio nie wiem o co jej chodzi. Owszem, chodziłem cały tydzień trochę przygaszony, ale mam swoje powody. Przecież jak twój ukochany pies umiera, to chyba masz prawo się smucić! Może jednak jej o tym powiem? Ja tylko chce chwili, dosłownie chwili odpoczynku.
Chciałbym tylko, by mnie zrozumiała, a nie zachowywała się jak niezdecydowana panna.

****

Hej. To znowu ja.
Miałam dużą przerwę i chorobę przy okazji. Mam nadzieję, że trn krótki rozdział z rana poprawi wam dzień choć na chwilę :)
No
Niech Hades będzie z wami.

Haikyuu!! scenariuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz