Wasze dziwne zwyczaje - cz.2

2.2K 98 20
                                    

Kuroo Tetsurō

Kuroo to Kuroo i nikt go nie przebije w byciu zboczonym. Kiedy tylko może, rzuca podtekstami i często robi swój lubiany ruch - brewki. W końcu, gdy on je robił, ty też zaczęłaś i wyszła z tego taka mini walka. Do tego czasem dochodziły różne pozy, a takie pojedynki były w najróżniejszych miejscach, więc wiadomo, że wychodziły z tego dość ciekawe sytuacje. 

Kenma Kozume

Może to nie jest dziwny zwyczaj, ale rzecz która robicie dość często. Pewnego razu przez przypadek dowiedziałaś się, że on, tak jak ty, ma łaskotki. Tak więc próbowałaś go łaskotać a to gdy był myślami gdzie indziej, a to trzeba było go obudzić, a to jeszcze z innych powodów. Ale on nie bierze to za żart, ale za wypowiedzenie wojny. Kończy się ta walka waszym płaczem z agonii i śmiechu, ale zawsze jest warto, bo możesz usłyszeć jego prawdziwy śmiech i zobaczyć jego twarz z miną przestraszonego i złego kota - podobna do tej co robią koty, gdy wsadza się je do wanny.

Lev Haiba 

Razem jesteście dużymi dziećmi i oboje uwielbiacie bajki. Zwłaszcza jedną : ,,Drogę do El Dorado''. Jest tam fali moment gdy jeden z głównych bohaterów robi taki dziwny ruch. Mianowicie robi tak jakby cudzysłowy w powietrzu, mówiąc przy tym : ,,Khy khy''. Tak się wam to spodobało, że gdy tylko sytuacja pasowała, robiliście to. A rozumieli was tylko ci, co ogarniają bajki - a w każdym razie chociaż tą.

Oikawa Tōru

Jak wiadomo, obsesja z gwiazdami, to coś co was łączy. Podłapałaś to oczywiście od Oikawy, bo często o nich trajkotał, ale nie żałujesz, że to robił. Pewnego razu pojechaliście sobie na wieś do jego rodziny i nocą, leżeliście sobie na kocu i oglądaliście gwiazdy. W pewnej chwili postanowiliście, że stworzycie swoje własne gwiazdozbiory. Tak oto, gdy znajdziecie jedną z nich, przypominacie sobie o tym wyjeździe i jednocześnie wprawiacie innych w zakłopotanie, bo nie mają pojęcia o co chodzi. 

Iwazumi Hajime

Iwazumi bardzo interesował się wszelakimi filmami. Dlatego też zapamiętywał z nich przeróżne cytaty. Można było to usłyszeć, że nawet w zwykłej konwersacji mimowolnie je przytaczał. Czasami sprawdzał też, czy ty mogłabyś je znać. Odkąd parę razy zaskoczyłaś go tym, że znałaś niektóre z nich, starał się sprawdzać cię trochę częściej i nie tylko, gdy jesteście sami. Ty też nie byłaś mu dłużna i też go sprawdzałaś, bo nie mogłaś przepuścić okazji, gdy wiedziałaś więcej od niego, nie?

Sawamura Daichi

Żadne z was nie za bardzo lubi się kłócić. Dlatego zawsze, gdy był spór, rozwiązywali się go w bardzo prostu sposób - grając w łapki. Graliście do 5 wygranych i ten kto wygra, wybiera na przykład film albo bierze ostatnie ciastko. Ten kto przegra, musi cierpieć. W ten sposób jest uczciwy wynik i nikt nie musi się kłócić. A to, że wyglądacie podczas tego jak bawiące się przedszkolaki, to inna sprawa.

----------------------
Mam dziś okropny dzień i mam nadzieję, że wy nie. A nawet jeśli, to macie tu nowy rozdział na poprawę humoru.
Hope you like it ❤️

Haikyuu!! scenariuszeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz