0.8 ❦

7.6K 921 213
                                    


[Y.A]

Maira: Arkadaş olalım mı?

Romeo: daha iki dakika önce iyi geceler dememiş miydin sen?

Maira: Eve geldim. Ama merak ediyorum arkadaş olabilir miyiz diye?

Romeo: ilkokul çocuğu falan mısın sen? Bak eğer öyleyse annene söyleyeceğim velet. büyüklerinle dalga geçmek hiç hoş bir haraket değil.

Maira: Annem duyarsa üzülür değil mi?

Romeo: evet çok üzülür

Maira: Seninle konuşmayı kesmeliyim değil mi? O üzülmesin diye.

Romeo: aferin sana çok akıllı bir çocukmuşsun. Hayatım boyunca senin gibi zeki bir çocuk tanımadım ben.

Maira: Ben de hayatım boyunca senin kadar salak birini tanımadım

Romeo: doğru konuş benimle.

Maira: Arkadaş olalım mı diye sormuştum.

Romeo: sorduğun soruyu asla unutmuyorsun ya, helal

Maira: Cevap?

Romeo: hayır

Maira: Niye ki?

Romeo: genellikle insanlarla arkadaş olurum, Tanrılarla değil.

Maira: Tanrı olduğumu kabul ediyorsun yani?

Romeo: başka çarem var mı?

Maira: Yok

Maira: Öyleyse Tanrı sana emir veriyor; benimle arkadaş olacaksın

Romeo: seni engelleyeceğim cidden

Maira: Robot resmini çizerim akıllı ol

Romeo: tehditlerin bile çocukça.

Romeo: büyü biraz Maira

Romeo: her şey senin düşündüğün kadar basit ve eğlenceli değil.

Romeo: arkadaş olmak neyi değiştirecek? yada robot resmimi çizip bütün şehire dağıtman? bunların komik olduğunu mu sanıyorsun?

Romeo: senin için şaka mı her şey? Eğer öyleyse söylüyorum şaka iki tarafda eğlendiğinde şakadır.

Romeo: ama ben hiç eğlenmiyorum.

Maira: Ben sadece sana yardım etmek istiyorum. Niye bu kadar öfkelisin?

Romeo: Sinirliyim çünkü senin gibi hayatı ciddiye almayan, sadece eğlencenin peşine düşen insanlardan nefret ederim.

Romeo: Hep genç kalmayacağız. Hep gülmeyeceğiz. Hep mutlu olmayacağız.

Romeo: Her şey şaka değil Maira. Senin için bana yazman dalga geçilecek bir eğlence olabilir ama benim için öyle değil.

Maira: Sana eğlence için yazmıyorum ben. Sen öyle düşünüyor, öyle olduğunu sanıyorsan, bu gerçekten öyle olduğunu göstermez.

Maira: Hem asıl sen çok ciddiye alıyorsun hayatı!

Maira: Kestirip atmak yerine sürekli uzun cevaplar veriyorsun,

Maira: Sürekli kulaklıkların kulağında oluyor ve düşünüyorsun. O kadar çok düşünüyorsun ki, yağmurun üzerine yağdığını fark etmiyorsun. Bugün kaldırımda otururken ıslandığını bile hissetmedin Romeo.

Maira: En uzun 7000 gün yaşayacaksın. Daha 17-18 yaşlarında bir çocuksun. Dünyanın derdi sana mı kaldı sanki?

Maira: Üzüleceğin ve düşüneceğin yüzlerce gün ileride olacak zaten. Düşünmekten delirebilirisin hatta.

Maira: Ama şimdi değil. Şimdi düşünmeden eğlenmelisin. Mutlu olmalı, gülümsemelisin.

Maira: Her şeyi dramatikleştirmek yerine bol bol kahkaha atmalısın. Alt tarafı ergenliğin başındaki bir çuval aptallarız. Bir Süleyman'ın derdini çekmek neyimize?

Romeo: anlamıyorsun Maira.

Romeo: ekranın arkasından bana Tanrıymışsın gibi davranıp, hayatımı kurtaramazsın.

Romeo: bana kışı sevdiremezsin.

.,

lacrimosaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin