1.Kapitola

629 31 5
                                    

Ahojte, som Felix mám 17 rokov a chodím na strednú, akorát sedím na angličtine a nudím sa keďže som z Austrálie a po anglicky viem perfektne. Zrazu mi spolusediaci podal papierik otvoril som ho a začal som ho čítať.
zájdeme dneska do kaviarne?
Porozhliadol som sa po triede, uvidel som ako sa Seungmin pozerá mojím smerom tak som sa usmial a prikývol som. Po zvyšok hodiny som na sebe cítil niečí pohľad ale vždy keď som sa obzrel tak sa všetci pozerali na tabuľu po chvíli na mňa začala zazerať učiteľka tak som to nechal tak ale zaujímalo by ma kto to na mňa čumí.

 Keď za hodina konečne skončila šiel som ku skrinke zobral som si topánky a bundu, potom som šiel k východu, už som videl svojho najlepšieho a vlastne jediného kamaráta aj keď mi bol otočený chrbtom. "Ahoj Seungmin" povedal som a on sa hneď otočil" ahoj Felix" povedal a počkal kým prídem k nemu "Tak do ktorej kaviarne ideme? Tu na rohu otvorili nejakú novú mohli by sme ju ísť pozrieť." navrhol som "dobre akorát som sa ťa chcel spýtať či by si ju nechcel vyskúšať poďme teda" povedal a išli sme.

Keď sme tam došli a otvorili dvere oviala nás príjemná vôňa kávy sadli sme si ku rohovému stolu a skoro hneď prišla čašníčka "Čo si dáte mladí páni?" povedala s úsmevom "dva krát capuchino vás poprosím" predbehol ma Seungmin on proste vie čo mám rád takto dobre ma nepoznajú ani rodičia lebo keď som odišiel z Austrálie rodičia tam ostali keď tak rozmýšľam už dlho som sa im neozval nie že by ma chceli vidieť alebo niečo také oni ma nemajú radi.  Keď čašníčka odišla tak sme sa začali rozprávať
Po 15 minútach
Pitie je už dávno vypité, mi už iba kecáme a potom sa Seungmin spýtal jeho typickú otázku "Tak čo už sa ti niekto páči Felix ?" nad otázkou som pretočil očami no odpovedal som "nie pri mne stále rovnako. A ty? Tebe sa niekto páči?" pozrel som sa na neho s pohľadom typu dobre viem že sa ti nikto nepáči na to ťa poznám až moc dobre "Asi ťa sklamem ale áno mne sa niekto páči zistil som to nedávno aj keď toho človeka poznám už dlho." Povedal a pozrel sa na mňa s víťazným úsmevom. "Tak výpravaj kto to je." Povedal som s jedným obočím zdvihnutým lebo mu furt akosi neverím "To je tajomstvo ja ti to nepoviem." Povedal a zasmial sa no tak to potom nemám šancu to zistiť dlho pozná skoro celú školu a ako by toho nebolo málo tak je ešte aj bisexuál "Fajn tak si to nechaj pre seba ale určite mi to niekedy povedz." povedal som s povzdychom lebo som vedel že keď povie že mi niečo nepovie tak mi to proste nepovie. "A čo ty? Už by si si mal niekoho nájsť lebo  ostaneš sám viem že na škole nie je moc pekných chalanov ale mal by si začať hľadať on ten tvoj vysnívaný nespadne len tak z neba možno ho už aj poznáš a bavíš sa s ním len nevieš že ho miluješ." Začal niečo vykladať aj keď dobre vie ako to nenávidím a ak ste to nepochopili áno som gay. "Seungmin po prvé vieš ako nemám rád keď rozprávaš o týchto veciach a po druhé taktiež dobre vieš že okrem teba sa s nikým iným nebavím." Povedal som a dúfal že túto tému už ukončí "Ale podľa toho ako ma v posledných dňoch vyhýbaš by som sa nečudoval keby už aj niekoho máš." povedal a v tú chvíľu som ho mal chuť zabiť ale ovládol som sa a ešte celkom pokojne som povedal "Mohli by sme sa prestať baviť o tejto téme." ak povie nie tak prísahám že sa zajtra nezobudí. "Nie nemohli Felix máš už kurva 17 rokov a ešte si nemal žiadny vzťah. A to ako vážne nemal si ani žiadnu detskú lásku?  Felix spamätaj sa život nie je len o známkach." Ako to dopovedal tak mi ruply nervy a tresol som päsťou do stola a aj keď sa na mňa teraz pozerala celá kaviareň tak mi to bolo jedno. "Ja odchádzam lebo nemám zapotrebí sa s tebou o tomto baviť a do vezenia za vraždu tiež nechcem ísť takže ahoj.  Dúfaj, že ak sa zajtra ukážeš no vlastne zajtra je sobota takže ak sa v pondelok ukážeš v škole ja na teba už snáď nebudem naštvaný tak ešte raz ahoj" dokončil som svoj monológ a odišiel som.

Tak tu máte novú knihu

Killer ~Changlix~ (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now