BÖLÜM -11-

5.2K 226 14
                                    

MULTIMEDIA: CEM ADRİAN - TEK KİŞİLİK AŞK

-1 hafta sonra-

1 hafta boyunca zamanımın çoğunu Kaan, Kaan olmadığı zamanlarda da Cansu ve Doruk'la geçirmiştim. Cansu ve Doruk da iyi anlaşmıştı. Bugün cumaydı. Cansu bu gece üçümüz birlikte bara gitmeyi teklif etti. Ama Kaan'dan habersiz -daha doğrusu Kaan'sız- bara gidersem Kaan'ın ne kadar sinirleneceğini tahmin edebildiğim için Kaan'ı da davet ettim. Biraz zor olsa da tek başıma gitmeme izin vermediği için gelmeyi kabul etti. Eve gidince hemen duş aldım ve daha sonra saçlarımı düzleştirdim. Üzerime de kırmızı güzel bir elbise giydim. -Multimedia da var.- Tamamen hazır olduğumda Kaan da gelmiş kapıda bekliyordu. Beni kısaca süzdükten sonra arabasına bindi. Ben de bindikten sonra yola çıktık. Kaan kafasını bana çevirmeden " O elbisenin eteğinin boyuyla yanımdan ayrılamazsın." dedi. Her ne kadar görmeyeceğini bilsem de gözlerimi devirdim.

Bara geldiğimizde Kaan'ın elbiseme laf etmekte haksız olduğunu gördüm. Çünkü buradaki kızlar nerdeyse hiçbir şey giymemiş gibilerdi. Doruk ve Aslı da geldiğinde köşede bir masaya oturduk. Çok gürültülüydü ve herkes çılgınlar gibi dans ediyordu. Ben de dans etmek istediğimde Kaan'ı dürtüp dans etmek istediğimi söyledim. Fakat o hiç umursamadı ve önündeki içkiye geri döndü. Biraz daha ısrar etsem de Kaan hiçbirini takmadı ve sadece "Hayır" dedi. Ben de sonunda umudumu kaybedip Doruk'a yöneldim. O tam kabul edecekti ki Kaan'ın korkunç bakışlarıyla karşılaştı ve vazgeçti. Ben de oflayarak Kaan'a döndüm ve "İyi o zaman, siz gelmezseniz ben tek başıma dans ederim." Dedim ve kalktım. Kaan umursamadı ve içki içmeye devam etti. Ben de kalktım ve piste ilerledim. Dans etmeye başladıktan -ki aslında gerçekten güzel dans ederdim- bir süre sonra birden slow çalmaya başladı. Barlarda slow çıkmasına şaşırdım doğrusu ve yalnız kaldım. Tek başıma slow şarkıda dans edemeyeceğimi bildiğim için tam yerime dönecektim ki bir çocuk geldi. Benim yaşlarımdaydı. "Selam, ben Efe. Dans edelim mi?" dedi. Sarı saçlı mavi gözlüydü ve Kaan kadar olmasa da yakışıklıydı. Eğer onunla dans edersem Kaan'ın çok sinirleneceğini biliyordum ama sonuçta benimle dans etmemişti. Bu nedenle onu sinirlendirsem de bir şey olmayacağını düşünerek -biraz da intikam hissiyle- Efe'yle dans etmeye başladım. Daha 30 saniye bile olmadan kolumdan birinin çekmesiyle dansı bırakmak zorunda kaldım. Kaan karşımda duruyordu. Efe'ye dönüp "Defol git lan buradan." Dedi. Ve bana dönüp kollarını belime koydu. Bir anlık şok yaşasam da sonunda Kaan'ın benimle dans edeceğine sevinerek ben de ellerimi omuzlarına yerleştirdim ve dans etmeye başladık. Kaan da güzel dans ediyordu yani en azından ayağıma falan basmıyordu. Şu an Kaan'la çok yakındık. Ve bu ürpermeme neden oluyordu. Kaan her kelimeye vurgu yaparak şunları söyledi. "Sana söylemiştim. Sana benden başka kimse dokunamaz." dedi. Şarkının bitmesiyle ona sımsıkı sarıldım ve yerimize geçtik. Bir süre sonra kızlı erkekli bir grup geldi ve şişe çevirmece oynamayı teklif etti. Cevap vermek istemeyen veya cesarette verilen görevi yapmayan 3 shot içki içecekti. Biraz ağır olacaktı ama eğlenceli gibi duruyordu bu nedenle kabul ettik. Kaan ilk başta pek istemese de kabul etmek zorunda kaldı bizim sayemizde. Gelenler yanlarımıza oturmuştu. Baya açık giyinmiş iki kız Kaan'ın iki tarafını alınca sinirli bakışlarımı Kaan'a ve kızlara gönderdim. Ama tınmadılar bile. Kendime sabır dileyerek susup oturdum. Erkekler de yerleştikten sonra oyuna başladık. Şişeyi çevirdik, ilk soru onlardan birine gelmişti. Çocuğun adı Özgür'müş. Özgür soruyor, Kaan cevaplıyordu. Kaan direk cesaret dedi. Özgür de "Birlikte geldikleri kızlardan birini göstererek Ayça'yı öp." Dedi. O sırada su içiyordum ve bunu duymamla ağzımdaki suyu fışkırtmam bir oldu. Bunu fark ettiklerinde güldüler. Fakat ben delici bakışlarımı Kaan'a yollamaya çalışıyordum. Kaan ise omuz silkti ve 3 shot içti. Bununla rahatladım. Kaan şişeyi çevirdi. Birkaç soru sonra şişe yine Kaan' a gelmişti. Kızlardan biri soruyor Kaan ise cevaplıyordu. Kız kötü bakışlarını takınarak beni işaret etti ve "Onu seviyor musun? Yani aşık mısın?" diye sordu. Ben ise kendime güvenerek Kaan'a baktım. Fakat Kaan beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Hiçbir şey söylemeyerek 3 shot daha içti. Ne yani? Beni sevmiyor muydu yani? Bunu görmemle gözümden bir damla yaşın düşmesine engel olamadım.

Gözümdeki yaşı hemen sildim ve kendime gelmeye çalıştım. Kaan'a bakmayı sürdürüyordum Fakat o başka bir yerlere bakıyordu. Gözlerimiz buluştuğunda hemen gözlerini geri çevirdi. Bundan sonraki bana gelen tüm sorularda kolay olsalar bile içki içmeyi tercih ettim. Kafamı boşaltmam, Kaan'ı düşünmemem gerekiyordu. En sonunda gerçekten başım dönüyordu. İyice sarhoş olmuştum. Şişeyi bir daha çevirdiğimizde erkeklerden biri -adının Bora olduğunu söylemişti.- bana soruyordu. Bana döndü ve Kaan'ı göstererek " Siz sevgili misiniz?" diye sordu. Ben ise zaten yeterince sarhoş olduğumu düşünerek gözlerimi Kaan'a diktim. Fakat o bana bakmıyordu. Bir süre bekledikten sonra "Hayır." Dedim ve kalkıp gittim.

Lütfen aşağıyı okuyun!!

Bu bölümü nasıl buldunuz?? Yorum istiyoruum. Yorum yapılmazsa eğer ben de hikayeye bölüm eklemeyi o kadar uzun süre de yapacağım. Çünkü yorum ve vote gelmeyince yazma isteğim olmuyor. Lütfen beni anlayın.

Sen BENİMSİN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin