Le Bleu L'ami - Bölüm 26/1

285 24 8
                                    

Jungkook'un Gözünden

Hastanenin yanındaki parka gidip, ağaçların birinin dibine çöküp oturmuş ve Jimin'in dersin ortasında yazdığı mesajı okuyordum.

Jungkook...

Umarım gitgide iyileşiyorsundur.

Ben her gün ders esnasında uyuyakalıyorum.

Tamamen iyileşip taburcu olacağın günü iple çekiyorum.

Telefonu kapatıp bakışlarımı gökyüzüne çevirdiğim sırada yanıma beyzbol topunun fırlamasıyla birlikte bana seslenen baba-oğul çiftine bakmıştım. "Ah, pardon! Topu geri atar mısınız lütfen?" Hiçbir şey demeden topa uzanacağım sırada ne zaman geldiğini bilmediğim babam benden önce davranmış ve topu adama fırlatmıştı. "Teşekkürler!"

Sanırım babam olduğunu çok belli ediyordu. O da, ben de ifadesiz takılıyorduk. Onun bir sebebi var mıydı bilmem lakin benim ciddi sebeplerim vardı.

"Yine kaçmışsın hastaneden. Sana babanı utandırma demiştim daha önce." Cevap vermeden ayağa kalktığımda arkasını dönüp yürümeye başladı. "Gidip eşyalarını topla, yarın değil öbür gün taburcu olacaksın." Peşinden ilerlerken kafamı salladım. "Yani, hastaneden çıkacağım..." Adımlarını hızlandırmış ve hastaneye girene dek yan gözle beni süzmüştü. Asansöre bineceği an durup bana baktı. "Bir daha zarar verme kendine." Hiçbir şey demeden önüme döndüm ve gözlerimi kapattım.

Gözlerimi kapatınca, bazı şeyler geliyor aklıma.

Her şeyi bir kenara bırakıp kendimi öldürmeye teşebbüs ettiğim anki acı...

Ve baş ucumda bekleyen gözleri yaşlı bir erkek.

Jimin'in Gözünden

Dersin ortasında -yani sınıfın en sessiz olduğu vakitte- telefonumdan uzunca mesaj melodisi çalmıştı.

Neden kısacık bir tıng yada bip sesi yapmadıysam!

Telefonu hızla arkama saklamış ve aniden alev püskürten bakışlarını bana yönlendiren öğretmenimize mahcupça gülümsemiştim. "Bir şey mi oldu Park? Neydi o!" Oturduğum sıradan hafifçe doğrulup tekrardan hafifçe eğilmiş ve özür dileyerek yerime geri oturmuştum. Öğretmen bu davranışımdan tatmin olup dersi anlatmaya devam ettiği sırada telefonu açmış ve mesajı okumuştum.

Meraklandırdığım için özür dilerim. Çok yakında okula dönüyorum.

.

.

.

.

Kestiğim kısım ilginç öyle değil mi? Fakat elimden pek bir şey gelmiyor, affedin. 26/2'de direkt olarak Jungkook'un okula geleceği sabahtan başlayacağım için her iki şekilde de garip bir yerde sonlanıyor Jimin'in kısımı. TT







Le Bleu L'ami \ KookMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin