"Joëlle, schiet op! Over een uur moeten we op Schiphol zijn!"
"Ja wacht, Silke! Ik weet echt niet wat ik aan moet trekken..."
"Zeur niet zo, trek wat simpels aan, in het hotel kunnen we ons wel omkleden."
Uiteindelijk werd het een donkerrode trui met een strakke zwarte jeans, mijn haar hoog in een knot en een beetje mascara, de rest kon ik in het hotel wel doen inderdaad.
En daar zitten we dan, in het vliegtuig op weg naar London! 3 jaar geleden riepen we dat dit onze droom was, met z'n tweeën naar London, de jongens van One Direction opzoeken, naar hun concert en dan nog met ze trouwen... Maar uiteindelijk zijn we ons toch maar gaan richten op de eerste twee punten, die ons nog enigszins haalbaar leken.
Een halfjaar geleden maakten de jongens bekend dat ze een tour zouden maken door Europa. Gelijk wisten we dat dit onze kans was. We waren net 3 weken geleden naar hun concert geweest in Amsterdam, waar we vooraan stonden en dat was zó gaaf!
Toen zijn we maar op internet gaan rondzoeken en overlegd met onze ouders, en als we alles zelf regelden zouden we mogen gaan, waar wij helemaal van overtuigd waren dat het zou lukken!
En het lukte, 2 dagen later stonden we gillend en huilend voor de computer waar we 2 VIP kaarten voor het One Direction concert in London hadden bemachtigd.
Diezelfde dag nog een vlucht en hotel geboekt, plus nog 5 dagen extra om te genieten van die mooie stad. En dat was het begin, het begin van onze droom...