- Joëlle's p.o.v -
In de deuropening stond Harry, hij keek ons onzeker aan en zei uiteidelijk, "Hey. Kom binnen..." Een glimlach verscheen op mijn gezicht, hij zag er sexy uit in zijn zwarte skinny jeans en en witte shirt die zo laag was uitgesneden dat delen van zijn tattoos zichtbaar waren, wat er behoorlijk aantrekkelijk uit zag... "Ik ben Harry, maar dat hoef ik je vast niet meer te zeggen" "I-ik ben Silke, leuk je te ontmoeten," ik lachte om het hoofd van Silke omdat haar mond al openstond vanaf het moment dat Harry de deur opendeed. Ik weet niet hoe het kon, maar ik voelde me redelijk relaxed. We liepen door naar binnen en ik zag echt de grootste hotelkamer die ik ooit gezien had, bijna een huis zo groot! En midden in die hotelkamer stond een bank met daar de andere 4 jongens keurig netjes op een rijtje met hun handen op hun schoot en een voor een stelden ze zich aan ons voor. Ik keek naar Harry die de jongens een dodelijke blik toewees. Ik keek naar Silke die was blijven steken bij Niall en hem erg aankeek, ik gaf haar een duwtje en gauw liep ze verder naar Louis met een mega rood hoofd. Nadat we een beetje gepraat hadden en de jongens gelukkig een beetje meer hunzelf werden zei harry, "Kom er staat eten op ons te wachten!" Met zn allen liepen we naar de tafel en daar zaten we dan, met One Direction, een ontbijt te eten... Het was heerlijk! Ik keek naar rechts waar Silke en Niall aan het 'ruziemaken' waren om wie het laatste broodje mocht, ik was blij om Silke zo te zien, ze genoot hier zo van. Snel keek ik weer naast me waar Harry zat, hij keek me aan en glimlachte lief, "Is hef lekker, babe?" Ik zag dat hij zelf net zo hard schrok van het woord babe als ik zelf, wat we dus van elkaar zagen en daarom allebei moesten lachen. "Ja heerlijk, dankjewel," we keken elkaar weer aan en ik voelde van alle kanten ogen prikken. En ja hoor, ik keek op en 10 ogen waren fel op mij en Harry gericht. Maar zodra ze in de gaten kregen dat ik keek wisten ze allemaal niet hoe snel ze weer naar hun bord moesten kijken. Het was fijn, de jongens zijn zo leuk! Ik voelde me zo op mn gemak bij ze, hoe stom het ook klinkt, dit is wat ik altijd al wilde, gewoon bij ze zijn zonder als een 'normale fan' gezien te worden. Tenminste ik hoop dat ze me wel anders zien... Maar alle jongens hadden het naar hun zin, dat zag je zo!
Toen iedereen klaar was met eten, -iedereen was al een halfuur klaar behalve Niall en Silke- ruimden we met zn allen op en zette de spullen weer op het hotelkarretje. "Jongens we moeten zo echt weg, sorry Joëlle en Silke, maar we moeten naar een interview, nieuwe album dingen enzo pfff.." Iedereen moest lachen omdat Liam het zei met een heel zielig hoofd terwijl de rest hem met fronsende gezichten aankeek. "Ja, nou Liam stel je niet zo aan! Maaar Sil en Jo, het was super gezellig, misschien tot de volgende keer?" mijn hart maakte een sprongetje door wat Zayn zei, "Jaa lijkt mij ook leuk!" Niall kijk naar Silke en knipoogde naar haar terwijl hij het zei. Ik voelde Silke haar hart gewoon hier tekeer gaan, die is helemaal gek! "Ja leuk, lijkt me gezellig!" Ik lachte door haar korte rustige antwoord en dacht aan wat ik vanochtend tegen haar zei, ze luisterde gelukkig. We spraken af om morgen gezellig naar het park te gaan met z allen, en heel rustig en kalm antwoorde ik, "Tof, ik heb er zin in!" ik keek naar Harry die naar me glimlachte. Hij liep naar de deur en kwam langs mij, heel even raakte zijn hand mijn been, en ik voelde dat het niet per ongeluk ging. Ik keek naar Harry die echt té sexy gewoon de deur voor ons openhield en me aankeek met zijn onweerstaanbare glimlach. "Bedankt voor vanochtend, het was gezellig!" Ik gaf de jongens een knuffel, en bij Harry bleef ik iets langer staan en toen hij me een kus op mm wang gaf bloosde ik en keek verlegen naar de grond. Waarschijnlijk stond ik daar heel lang want Silke vroeg of ik nog kwam of in deze hotelkamer bleef wonen. Natuurlijk zou ik kiezen voor hier blijven wonen, zolang de jongens er zijn, maar ik liep gauw met haar mee...