Part 22

141 5 0
                                    

"Silke hier liggen nog spullen van jou!" "Ja hallo, dat past echt nergens meer in!" ik keek rond en vond een plastic zak waar onze kleren in hadden gezeten. "Hier, gooi alles maar hier in, we zoeken het later wel uit!"

"Hallo babes!!!!" Liam kwam samen met Louis en Zayn de kamer in gerend. "Heeeey! Zijn jullie er ook nog?!" Ik rende op ze af en knuffelde ze allemaal. "We blijven slapen bij Styles, die heeft het grootste huis, dus bereid je maar voor op een gezellige avond!!!" Louis keek Harry vrolijk aan, die wist zo te zien nog van niets. "Nou meiden zijn jullie al klaar??" ik liep snel naar achteren om mijn koffers te pakken en Harry hielp met sjouwen, "Dat hoeft toch niet schat, zo veel is het niet!" "En toch doe ik het, klaar." Harry keek me eigenwijs aan en ik haalde me schouders op.

"Hoelang is het rijden?" we zaten met zn allen in de bus en waren op weg naar het huis van Harry. "Ongeveer een halfuur, het is aan de andere kant van London, maar we rijden om zodat we de drukte ontwijken." "Aha, nou Niall laat jij mij de bus maar eens zien dan, ik ben wel benieuwd!" Silke keek hem verwachtingsvol aan en Niall knikte vrolijk, en samen liepen ze het smalle gangetje in.

Ik zat wat te kletsen met de jongens toen er een keihard gegil en daarna gelach door de bus heen ging. Iedereen stond op en liep verbaasd op het geluid af. "Wat is hier gebeurd?!" Harry keek bezorgt naar Silke en Niall die op elkaar in het gangpad lagen. "Uhmm we vielen geloof ik." Niall ligt lachend onderop en Silke probeerd zichzelf van hem af te rollen, "Auw man, mn kop doet zeer!" "Sil je bloedt!!" Niall staat gelijk op en kijkt haar bezorgt aan, stiekem is het wel een schatje. "Oh Sil, ziet er niet goed uit!" Harry keek Silke met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Moet je naar het ziekenhuis??" ik probeerde ook een beetje bezorgt over te komen maar stiekem moest ik heel hard lachen, echt een Silke actie...

"Zit het goed zo?" Silke knikte en Harry deed de verbanddoos dicht, hij was zo lief! "Je bent ook echt een lomperik..." "Dankje Hazza, lief van je!" Harry schudde zn hoofd, wreef over Silke haar haren en liep toen weg. De wond bleek niet erg diep te zijn dus heeft Harry het schoongemaakt en er een pleister op geplakt. "Nou kom joh dan gaan we naar de rest, sukkeltje." ik stond op hielp Silke met opstaan, die voelde zich nog een beetje duizelig.

"We zijn er!" Liam kwam vrolijk naar ons toegelopen en samen met Niall hielpen ze Silke de bus uit, ik bleef alleen achter met Harry en hij gaf me een kus op mn hoofd. "Ready?" ik pakte mn spullen en knikte. Ik ben benieuwd wat dat ging worden vanavond, een 'sleepover' met One Direction, uhu...

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu