"Jo, Sil, zet jullie koffers even op de overloop dan zet ik die alvast in de auto," schreeuwt Liam van beneden. Ik zucht en sta op. Ik lag net zo lekker, op slapende Harry... Ik pak mn koffer en rij hem naar de overloop. Ach, ik kan hem zelf ook wel naar beneden tillen, waarom zou Liam dat moeten doen. Ik til de koffer op en loop voorzichtig de trap af. "Ik zei overloop Jo, ik zet je koffer wel buiten, ga nou maar naar Harry... Zo veel tijd hebben jullie niet meer samen!" Liam kijkt me lief aan en ik knik zachtjes. Hij heeft gelijk, zo veel tijd hebben we niet meer samen.
Ik loop de trap weer op en heb besloten Harry maar wakker te maken, over een halfuur moeten we weg, en anders zie ik hem helemaal niet meer alleen. Ik loop langs de kamer van Niall en zie hem en Silke over het bed heen rollen en elkaar kietelen. Niall en Silke zijn leuk samen, ze passen zo goed bij elkaar... Het wordt echt afkicken voor ons zonder de jongens!"Harry, babe.. Wordt wakker, please Hazza," ik schud Harry zachtjes door elkaar maar hij blijft net zo hard door snurken. Nou jammer voor hem maar dan moet het maar zo...
Ik neem een aanloop en beland boven op Harry, die gelijk wakker is.
"Hey babe, sorry je werd niet wakker en ja ik wou eigenlijk nog wel even wat tijd met je samen doorbrengen dus...Sorry" ik lach en praat tegelijk en Harry kijkt me met spleetogen aan alsof ie me nog nooit gezien heeft. Met een plof valt hij weer achterover en zucht. "Sorry Jo, ik kom er nu uit." Damn, die ochtendstem killt me nogsteeds. Ik ga van hem af zodat hij het bed uit kan en hij komt sloom overeind."Doei huis, ik hou van je!" Silke zwaait naar het huis en Harry draait de deur op slot. We stappen allemaal het busje in en dan is het echt zo ver, op naar het vliegveld... Het is nog een half uur rijden en iedereen zit met muziek in dus besluit ik maar nog even om op Harry zn schouder proberen te slapen. Hij doet ook zn ogen dicht en pakt me stevig beet, nu kan het nog.
Even later wordt ik wakker van de wind in de auto, de deur staat open dus ik denk dat we er zijn. Als iedereen wakker is en de koptelefoons en mobieltjes zijn opgeborgen kijken we elkaar aan stappen met zn allen uit. Ik pak mn koffer uit de kofferbak maar Harry pakt hem gelijk over, geeft me van achteren een kusje in mn nek en we lopen hand in hand verder, achter de rest aan.
De koffers zijn weg en we moeten naar de gate. We zijn naar een hokje gebracht waar we rustig afscheid kunnen nemen, en dat moest nu dan wel echt gebeuren. "Sorry jongens, ik denk dat dit het moment is..." ik durf niemand aan te kijken en ik weet dat dit voor ons allemaal lastig is. Ik geef Louis, Niall, Liam en Zayn een knuffel en bedank ze allemaal voor alles en als laatste kom ik bij Harry aan, die me pijnlijk aankijkt. "Sorry Hazz, ik hou van je. Bedankt voor alles, en ik bel je zodra ik het vliegtuig uit ben!" Ik kijk hem aan en hij glimlacht zachtjes. "Tuurlijk, ik hou ook van jou babe, voor altijd." ik druk nog 1 kus op zijn mond en kijk naar Silke die Niall ook nog een laatste kus geeft. We lopen samen naar de deur en ik kijk nog 1 keer achterom, en zie dat Niall en Harry elkaar stevig vasthouden. Dan lopen we de deur door, op naar het vliegtuig. Weg van hier, weg van London, weg van mn 4 nieuwe beste vrienden, en weg van mn vriendje. Ik kijk Silke aan en veeg een traan weg terwijl ik haar in een stevige knuffel trek.
We zitten in het vliegtuig, en hij begint te rijden. Ik zit bij het raampje en kijk naar buiten. We komen los van de grond en ik zie alles steeds kleiner worden, en zachtjes fluister ik, "Dag London, tot snel..."