Part 11

175 6 0
                                    

Ik wordt wakker en kijk op mijn telefoon, het is pas half 4... Over een paar uur zitten we gewoon bij Harry aan tafel pfff! Ik denk na over gisteren en ben inmiddels zo wakker en happy dat het dus echt niet meer gaat lukken om te slapen, dus besluit ik maar te gaan douchen, heerlijk. Ik droog me af en loop naar de grote kledingkast, Silke slaapt nog gelukkig. Oke, wat ga ik aantrekken?! Ik kies voor een lichte spijkerbroek met scheuren en een shirtje die tot halverwege mijn buik komt, is dit niet te sexy? Vast niet, ik zie er goed uit ook al zeg ik het zelf. Ik loop naar de badkamer, doe wat make-up op en vlecht mijn lange blonde haren. Het is pas half 5, veel te vroeg om Silke wakker te maken dus besluit ik om maar een rondje te lopen buiten, en kijken hoe de zon opkomt.

Het is heerlijk buiten, het is pas mei maar het is al een paar weken hartstikke mooi weer. Ik loop langs de Big Ben, het is rustig op straat. Zonder al die mensen valt het me nog meer op hoe mooi het hier eigenlijk is. Na een tijdje gelopen te hebben krijg ik toch al wel honger dus ik koop een broodje bij een van de weinige tentjes die open is en loop weer verder. Het is al half 7 dus ik ga een andere brug over en loop via de andere kant van het water weer terug naar het hotel. In het hotel is het net zo stil als buiten op straat. Als ik in de hotelkamer aankom ben ik waarschijnlijk iets te luidruchtig want ik hoor Silke kreunen en zich omdraaien. Dat is voor mij het teken om haar maar gelijk wakker te maken en te vertellen wat ze toch niet gelooft. Ik ren naar het bed en begin vrolijk op haar te springen, "Silke Silke Silke wakker worden ik ga je iets vertellen en je gaat het niet geloven maar het is waar en wordt wakker je moet opschieten!!" "Huh wat???" Silkes stem klinkt schor en ze kijkt me aan alsof ze me voor de eerste keer in haar leven ziet. "Was leuk gisteren he," dat is het enige wat ze eruit krijgt. Ik zucht begin te lachen. "En waarom zit je op me?" "OMDAT IK JE IETS GA VERTELLEN EN HET IS ECHT WAAR ZEG IK JE ALVAST!" "Nou kom maar op dan" Maar met die slaapkop van dr gaat ze me al helemaal voor gek verklaren, "Ga eerst maar even douchen, dan ben je iets meer aanspreekbaar!" "Hmm oke oke rustig!" Silke rekt zich uit en gaat rechtop zitten. "Jeetje jij doet er echt een halfuur over om wakker te worden eh" "Jaa en ik heb een suis in mn oren, jij ook?" "Hahahaha ja, vind je t gek? Kom op douchen jij we hebben haast!" Silke loopt naar de douche en ik zet muziek van One Direction op en 5 minuten later hoor ik Silke keihard meezingen, die is nu dus écht wakker geworden.

Een halfuur later zitten we samen op het bed, "Oke Sil, ben je er klaar voor?" "JAA KOM MAAR OP!" "Oke nou gisteren liep ik dus nog even naad beneden, en ik boste tegen iemand op, en diegene was...HET WAS GEWOON HARRY STYLES!!!" "WAT NEE NEE WHUUUTTT!!! EN TOEN?" "Oke nou toen vroeg ie of ik bij het concert was want hij herkende me en en en toen moest ie gaan en hij weet mn naam en hij zei dat ik er leuk uit zag en en nu komt het leukste: we gaan bij ze ontbijten!!!! hij moest gaan want Niall riep hem en toen vroeg ie of we kwamen ontbijten en OMG SIL" "JO NEE SERIEUS AAAAAAAH" Silke knuffelde me helemaal plat en daarna rende ze naar de badkamer, "Zie ik er goed uit? Komt Niall ook eten? Was het de echte Harry? Ik heb dus in hetzelfde hotel geslapen als One Direction? En ik ga straks met One Direction in 1 ruimte ontbijten????" "Hahahahahaha je ziet er goed uit en ja klopt allemaal Sil!" Ik keek op mijn telefoon en zag dat we nog 10 minuten hadden voor we hadden afgesproken op de hotelkamer van Harry. Ik wees Silke er nog even op dat ze zich normaal en netjes moest gedragen, als ik dat niet doe springt ze zo in iedereen hun armen en begint ze zo te hyperventileren, ik verbaasde me dat ik me gisteren ook al zo rustig hield maar Silke moet je dat toch wel duidelijk aangeven. We waren klaar en liepen naar de deur van de kamer, we liepen naar buiten en sloot de deur, in de lift op naar de kamer van Harry, ik keek op de kaart in de lift en zag dat het op de bovenste verdieping was, waarschijnlijk hadden ze dus een prive-etage, want er stonden maar een paar kamers op die etage. De deuren van de lift gingen open, we stapten naar buiten, keken elkaar aan en zochten de goede kamer op. Daar stonden we dan, voor de hotelkamer van Harry Styles. Zachtjes klopte ik op de deur, die na een paar seconden al open ging...

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu