Part 28

104 4 0
                                    

"Mam, Pap! Ik ben er!!!" Ik sla de deur dicht en ren naar mijn ouders die me met open armen staan op te wachten in de huiskamer. "Hallo lieverd, oh wat ben ik blij dat je terug bent!" Ik kreeg mezelf niet meer los uit mn moeders greep en ik keek naar mn vader die naar me glimlachte. Het was fijn om ze weer te zien, ik had genoten van de dagen zonder ouders maar een week zonder is lang zat.

"Zo, waar is die lekkere zwager van me?!" Ik keek verschrikt op van mijn computerscherm en achter me stond mn broer. "Justin!! In London, maar JUS OMG WIL JE ME NIET AANRAKEN MET HET IDEE DAT HARRY STYLES AAN ME HEEFT GEZETEN OFZO IS DAT NIET COOl?" Oke, nu mn broer er was mocht ik nog wel even stiekem de fan uithangen... "Ja man, geweldig. Nee ben blij je weer te zien en goed van je dat je die Harry hebt gefixt, dat was al je plan vanaf je 10e." Ik keek hem aan en gaf hem en stevige knuffel. Hij kan wel lief zijn...

Ik lig in bed, het is koud en ik heb geen deken, en geen Harry. Ik geef het op... Ik moet morgen weer naar school dus moet maar eens gaan slapen, ik besluit eerst Harry nog even een berichtje te sturen, hij had me gelijk gebeld toen ik het vliegtuig uit kwam, zo lief!

Goodnight Hazz! Het is koud in bed, eigenlijk al de hele dag koud zo zonder jou :( Ik mis je kleine hazzabear! Kusjes Jo x

Tevreden druk ik op verzenden en ik draai me om, maar ik voel me telefoon alweer trillen. Een berichtje van Harry terug.

Goodnight babe! Sorry! Ik zou je graag warm willen houden nu. Heb je je tas al uitgepakt? Ik heb er een trui van mezelf voor je bij gedaan, misschien kan die je een beetje warm maken? Kus Hazz x

Ahhww hoe lief, snel stap ik op van mn bed en maak mn tas open, bovenop ligt Harry zijn trui, ik pak hem uit de tas en ruik de heerlijke zoete geur van Harry, dat doet me goed. Snel trek ik hem aan en duik mn bed weer in, gelijk een stuk warmer.

Wat super lief van je! Bedankt Hazza, je bent het beste vriendje van de wereld! Love you x

Ik leg mn telefoon weg, druk het lampje uit en controleer of de wekker aan staat. Dan draai ik me om en val snel in slaap.



*Blieb blieb blieb* *blieb blieb blieb* Met een knal sla ik de wekker uit. Pffffff waarom moet ik er nu uit? Maar natuurlijk, school. Ik rek me uit en ga rechtop zitten, maar meteen laat ik me weer vallen.

"Maaaaaam! Mamaaaaaaa joehoeee!" Ik gil vanuit de badkamer naar mn moeder, maar die hoort het niet denk ik. Maar dan opeens gaat de deur open en daar staat mn moeder met grote ogen te kijken. "Wat is er Jo?? Gaat het?" ze hoorde me dus wel. "Nee, mam mag ik please thuis blijven, ik heb koppijn en ben nog moe en ik moet me voorbereiden op school, iedereen gaat me herkennen, daar ben ik totaal niet aan toe nu..." ik zucht en kijk mn moeder aan met mnallerliefste gezicht. "Nou uhmm vooruit dan maar, iedereen is wel weg vandaag hoor dus ik ga je niet verzorgen..." Ze kijkt me bedenkelijk aan. "Okay top. thanks mam!" Ik geef haar een kus op haar wang en sprint de badkamer uit. Met een plof kom ik weer op bed terecht, dat heb ik weer goed voor elkaar. Ik pak mn telefoon en stuur Silke een berichtje of ze ook 'ziek' is en zin heeft om te komen, Harry nog een berichtje dat zn trui heerlijk ligt en ik hem vreselijk mis, en kijk nog even bij Twitter en Instagram. Eigenlijk ben ik nog veels te moe, dus ik leg mn telefoon weg en ga liggen. Nog maar even slapen, ik heb geen haast vandaag!

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu