"Silke Silke Silke wakker worden, het is DE dag vandaag, hiervoor zijn we naar London gekomen!! Sil wordt wakker!" Dit keer was ik degene die idioot druk was maar het duurde niet lang voordat Silke net zo druk was, ze schoot overeind en gilde dat ze van me hield terwijl ze me platknuffelde met dr ikbenneteenminuutwakkerkop. Maar op dit moment kon het me vrij weinig schelen want ik was zo happy! Vandaag gaan we ze weer zien, onze toppers, de vijf leukste jongens van de hele wereld! Aaaah wat had ik hier lang naar uitgekeken, samen met mn liefste vriendinnetje naar London, en naar One Direction! Maar voordat ik weer veel te veel ging nadenken over hoe leuk ik het allemaal wel niet vond en hoe ik hier wel niet van genoot bedacht ik me snel dat we haast hadden en rende ik gauw naar de badkamer, zette muziek op, en sprong onder de douche. Ik genoot van de warme douche die me nog wakkerder maakte als ik was en me een heerlijk fris gevoel gaf. Maar ik kon niet te lang genieten want ik moest opschieten, dat is waar ook... Snel droogde ik me af, knoopte een handdoek om mn lichaam en liep de badkamer uit. "Sil, jij kan douchen, en opschieten we hebben haast!" "Jajaa rustig rustig," was het antwoord van Silke die waarschijnlijk dus weer in slaap was gevallen terwijl ik aan het douchen was. Ik deed de kledingkast open en zocht het mooiste setje kleren op wat ik had meegenomen. Een bloesje met een leren jasje, skinny jeans en mn nieuwe Nikes die ik gisteren nog had gekocht toen we door de stad liepen. Ik liep naar de badkamer waar Silke net klaar was en kamde mijn lange blonde haren, ik deed er wat mouse in zodat het een beetje ruig zat en deed wat make-up op mn gezicht. Ik liep de badkamer uit en plofte op het bed waar ik wachtte totdat Silke klaar was. "Ben je zover? Dan kunnen we ontbijten en daarna gelijk weg" "Ja ik ben klaar, heb jij de tickets???" "Haha ja die heb ik wees maar niet bang, zo dom ben ik nou ook weer niet!" Ik lachte en hield de deur van de hotelkamer open voor Silke, wat uiteindelijk nog 5 minuten duurde voordat ze écht klaar was. Ik sloot de deur en samen liepen we naar de lift, die naar beneden ging, naar de eetzaal en dat zag er heerlijk uit. We genoten van ons Engelse ontbijt en ik kon er maar niet genoeg van krijgen. "Goshh wat is dit lekker!" Zei Silke met een nouja propvolle mond, op dat gebied is ze net Niall, ze eet echt heeeeel veel!
Eenmaal uitgegeten liepen we naar de uitgang van het hotel en nu staan we weer op de brug en denkt Silke beter te weten waar we heen moeten, maar natuurlijk zijn we al drie keer verkeerd gelopen en heb ik uiteindelijk gelijk. Dan zien we in de verte HET gebouw waar we moeten zijn, het concertgebouw waar One Direction vanavond optreed. Ik begin steeds sneller te lopen en als we er eenmaal zijn ben ik uitgeput, maar als ik voor me kijk krijg ik er weer helemaal zin in. Grote borden met One Direction erop en hekken met borden voor welke kleur ze zijn. Ik kijk op onze tickets, maar voor ik het heb gevonden gilt Silke al: "Paars, hier moeten we heen!" Ik zie Silke al weer 100 meter verderop staan en ze zwaait vrolijk naar me om te laten zien dat ze het gevonden heeft. We lopen door de hekken en komen uiteindelijk uit in de rij van de early entry. Er staan nog weinig mensen dus hopen dat we weer vooraan staan! Maar nu eerst wachten, nog heel lang wachten.