Part 23

143 5 0
                                    

Harry had een geweldig huis, te groot voor 1 persoon die er eigenlijk ook bijna nooit was maar mooi was het zeker! Hij had 4 slaapkamers dus iedereen had plek om te slapen. Voor vanavond hadden we wat matrassen op de grond gelegd voor de bank en lagen we met zn allen een film te kijken. Mijn hoofd lag op Harry zijn schoot en mn voeten op die van Liam. Silke was naar bed gegaan, die was beroerd door die smakkerd die ze had gemaakt met Niall, de sukkels. Dus ik lag hier met 5 jongens naar een film te kijken, en niet zomaar 5 jongens, nee de jongens die al 4 jaar mijn helden waren. Het voelde zo goed, en het leek of ik ze al eeuwen kende maar ik kende ze pas echt een paar dagen. Morgen moest ik echt afscheid van ze nemen, misschien wel voor altijd... Maar het kon niet anders, Silke en ik zitten in ons examenjaar en moeten gewoon naar school, ook al zou ik het liefst hier bij de jongens blijven. Misschien kunnen we na onze examens nog een keer de jongens opzoeken, waar dan ook. Bahh, ik moet er echt niet aan denken dat ik over 24 uur op het vliegveld afscheid sta te nemen van de jongens, dat moet vreselijk zijn. Nee, niet aan denken dus, film kijken.

Na een uur was de film afgelopen, pfff ik was vreselijk moe. "Hèhè ik ga slapen!" Louis rekte zich uit en stond op. Iedereen zei gedag, behalve Liam. Van zijn kant hoorde je zachtjes gesnurk komen. "Hallo zeg, ik wist niet dat die film zo saai was!" Harry keek een beetje dom naar Liam en ik ging voorzichtig recht op zitten. "Laat hem liggen joh, die bank ligt echt niet verkeerd. Ik ga wel slapen, jullie ook?" ik stond op en pakte alvast wat glaasjes op en liep naar de keuken om ze op te ruimen. "Ik ga ook maar naar boven, kijken of Silke nog slaapt." "Gedraag je daar in bed Nialler, Silke heeft een hersenschudding hè!" Zayn keek Niall lachend aan maar Niall keek beledigd terug. "Wees maar niet bang, doei allemaal." Hij liep weg en Harry en Zayn begonnen te lachen. Oh oh wat waren ze weer grappig. "Ik ga ook naar boven, kom je mee Hazz?" "Ja tuurlijk. Tot morgen!" Ik liep naar boven en moest goed nadenken waar ik nou heen moest, het was zo groot hier.

En hier lag ik dan, in het bed van Harry. In een shirt van Harry omdat ik geen zin had om mn koffer open te doen. En met een slapende Harry in alleen een boxer aan, die een arm om me heen heeft en ik voel zachtjes zijn ademhaling tegen mijn schouder. Ik moet ook maar gaan slapen, morgenochtend moeten we vroeg op en het wordt een lange dag...

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu