- Joëlle's p.o.v. -
Ik werd wakker en draaide me om, maar er lag niemand naast me in bed. Ik besloot maar uit bed te gaan om te kijken waar Silke was. Ik keek in de badkamer, niemand, fijn. Ik liep weer naar het bed toe maar mijn oog viel op een briefje, ik pakte het op en las:
Hey Jo,
Ik ben op de kamer van Niall.
Geen idee hoelaat ik terug ben, maar ik eet wel mee dus wacht je op me? Hoop dat je date van gisteren geslaagd was, hoor het vanavond wel!
Xx Silke
Ps. Ik zou niet op google 'Harry Styles' intypen als ik jou was!
Pps. Waarschijnlijk doe je het toch omdat ik je nu nieuwsgierig heb gemaakt, sorry Jo, het spijt me!
Ppps. Toch zijn jullie best leuk samen!
En of mijn date geslaagd was, wauw, wat een avond! Harry is zo leuk, we hebben veel gepraat, zo fijn. Ik heb het idee dat ik hem al eeuwen ken. En het beste van de hele avond, die kus. Ik heb gezoend met Harry Styles, oke nee ik gedraag me nu niet als een fangirl, maar ik ben gewoon happy, en verliefd enzo. Die kus was echt geweldig, ik gaf de hoop al op maar op het laatste moment kuste hij me toch, en hoe. Hij is echt geweldig!
Maar stop, genoeg teruggedacht aan de date nu maar even mn telefoon zoeken en heel snel gaan kijken wat Silke bedoelde. Ik pakte mijn telefoon, en, wow het was al 2 uur! Oke ik eet straks wel wat in de stad. Ik had een berichtje van Harry, 2 zelfs. De eerste had hij vannacht al gestuurd en de andere een uur geleden.
Slaap lekker lieve Joëlle! X Harry
Goodmorning Beauty,
Gelijk in slaap gevallen zo te zien.
Zullen samen lunchen vanmiddag?
Half 3? Kom ik je ophalen. X
Ik las de berichtjes en kreeg kriebels in mn buik. Wat is ie toch lief, heel lief. Snel stuurde ik een berichtje terug en snel pakte ik spullen om te douchen, nog een half uur.
Hmmm, wat kan ik aantrekken? Ik had maar kleren mee voor 5 dagen, en ik had alles al aangehad, in 3 dagen. Maar ik miste iets, ohja, we hadden nog kleren gekocht gisterenochtend, die kon ik wel aan! Een leren jasje met een wit shirtje en een zwarte skinny jeans, erg origineel maar het zag er best aardig uit. Snel haar in een knot, maar kut, nee. Er werd al op de deur geklopt, nou dan moet ie maar even binnen wachten. Ik deed de deur open, "Hey!" gelijk trok hij me naar zich toe en gaf me een kus op mijn mond. "Ook goedemorgen!" "Ja sorry, net wakker. Ik doe nog even mn haar, kom maar binnen!" Hij knikte en ik liep naar de badkamer. Dolgelukkig en helemaal in love with Harry Styles, ja, ik was verliefd op hem. En niet op dé Harry Styles maar op de Harry die hier nu in mijn hotelkamer rondliep, dat is dus eigenlijk wel dé Harry Styles maar toch is deze Harry leuker. Toen bedacht ik me dat ik helemaal niet meer had gekeken naar wat Silke bedoelde, nouja dat deed ik straks wel. Ik liep de badkamer uit en liep naar Harry toe, die met zijn rug naar me toe stond. Zachtjes gaf ik een kusje in zn nek waardoor hij zich meteen omdraaide en me glimlachend aankeek. "Klaar?" "Kom dan gaan we."