"Nee Harry het hoeft niet, hier, waar horen ze?" Ik sta op van het bed en loop naar Harry zn kledingkast om de geleende kleren terug te leggen. "Nee, Joelle je neemt ze mee! Je wilt het heus wel dus doe het gewoon!" Harry kijkt me aan met grote onschuldige ogen. Hij zit op het bed en ik was mijn spullen aan het pakken, want vandaag moesten we alweer weg... "Oké, dankje Hazz!" "Graag gedaan babe!" hij glimlacht breed, trots omdat hij me heeft kunnen overhalen, want als Harry eenmaal iets wilt dan gebeurt het ook! Hij maakt een kus gebaar met zijn lippen en ik klim op het bed om hem een zoen te geven.
Ik ga half op hem liggen en zijn lippen raken de mijne, Al gauw voel ik Harry zijn tong om toestemming vragen en ik laat toe. Maar dan worden we gestoord door Zayn die de kamer binnen komt stormen. "Hahahaha ik kwam de kamer van Niall binnen en hahaha, oh nee serieus jullie ook al?!" Zijn gezicht betrekt, hij kijkt ons vies aan en wil de kamer uitlopen, maar Harry roept hem terug. "Zayn?! Wat was er zo grappig?" gelijk begint Zayn weer te lachen, "Nou kijk, ik kwam de kamer van Niall binnen en toen lagen Silke en hij daar te zoenen op bed maar ze schrokken zo erg van dat ik binnen kwam dat Silke van Niall af sprong en daardoor viel Niall van het bed af, en hahahahaha het was leuk, ja, maar jullie zijn net zo erg dus doei." Ik keek Harry aan en allebei begonnen we keihard te lachen. De deur knalde dicht, en moest nog harder lachen. Zayn is geweldig, hij ziet er best stil uit op het podium enzo maar in huis is het echt een idioot, hij is zo leuk!Maar, we waren gebleven bij de kus, nouja dat ging nu toch niet meer werken. "Zullen we naar beneden gaan? Misschien kunnen we nog iets doen met zn allen vandaag?" ik wou al opstaan maar Harry gaf geen antwoord dus stompte ik in zijn buik, "joehoe, contact meneer?!" "Uhm ja is goed" Harry keek verward op en kwam gauw overeind. "Jeetje Harry waar zat jij aan te denken?" ik lachte en liep naar de deur toe, maar voelde 2 stevige armen om me heen en Harry stond achter me, "Aan jou, babe" fluisterde hij zachtjes in mn oor. Langzaam draaide ik om, "slijmbal" ik tikte het puntje van zijn neus aan met mn vinger en liep verder naar de deur, Harry was diep beledigd want die had waarschijnlijk op zijn minst een kusje verwacht, maarja, Harry pesten is echt het leukste wat er is. Daar kan ik niets aan doen.