Part 24

140 5 6
                                    

"Goodmorning!" Een hese ochtendstem naast me maakt me wakker. Ik glimlach, wakker worden naast Harry is een geweldig gevoel. Ik mompel iets terug en Harry komt nog dichterbij liggen en geeft me zachtjes een kusje op mijn voorhoofd. Ik draai me om zodat ik hem kan zien, en ik geef hem een kus terug. "Lekker geslapen beauty?" Harry kijkt me lief aan en ik glimlach automatisch. "Heerlijk babe, jij ook?" Hij knikt lief en er verschijnt weer een glimlach op zijn gezicht, waardoor de kuiltjes in zijn wangen zichtbaar worden. Gelijk slaat mijn hart weer op hol, wauw, hij is zo mooi.

We liggen nog een tijdje in bed, Harry dicht tegen me aan. Ik lig met mijn ogen dicht en voel de adem van Harry in mijn nek blazen, wat een heerlijk gevoel is. Maar dan voel ik opeens een groot lijf bovenop me vallen en gillend open ik mn ogen en probeer ik recht op te gaan zitten. Wat niet lukt omdat er dus iets boven op me licht, logisch. Ik kijk opzij en zie Niall midden op ons bed liggen. Als hij me ziet begint hij keihard te lachen, pfff grappig Niall, leuk. "Hahaha ook goedemorgen!" Niall kijkt ons, vooral mij omdat Harry zijn kussen over zn hoofd heen heeft gelegd, vrolijk aan en klimt dan voorzichtig van het bed af. "Silke en ik hebben een ontbijt gemaakt, dus komen jullie zo naar beneden?" Ik knik en laat mezelf dan weer op het bed vallen, pfff ochtenden zijn nooit mijn sterke kant geweest.

"Zullen we maar naar beneden gaan?" fluisterd Harry zachtjes in mijn oor. Ik knik en kom overeind om hem een kus te geven. Daarna ga ik op de rand van het bed zitten en kijk naar Harry die in zijn boxer op staat en jammer genoeg een shirt en joggingbroek aantrekt. Harry's kleren zitten (en ruiken) fantastisch, ik had geen zin om mijn koffer weer open te maken dus heb ik een veel te groot shirt en joggingbroek van hem geleend gisteren. Dus ik hield deze kleren gewoon aan, en het liefst nam ik ze nog mee naar huis.

Ik sta op en loop naar de deur die Harry voor me openhoudt en samen lopen we naar beneden. Ik ruik de geur van wafels al op de trap, aaahh! "IK RUIK WAFELS!!!!!" gillend ren ik naar beneden en doe de deur open. Iedereen zit al aan tafel en allemaal zitten ze op hun telefoon, maar die leggen ze gauw weg als ze Harry en mij zien staan. "Kom zitten, ik heb honger!" Zayn zucht en schuift zijn stoel aan. Harry en ik gaan tegenover elkaar zitten en iedereen valt gelijk aan, heerlijk dit!

Helemaal vol van alle lekkere broodjes en wafels sta ik op om Louis te helpen met afruimen, iedereen rende gauw weg van tafel totdat Louis en ik alleen achterbleven en nu dus alles samen aan het opruimen zijn. "Lou, ik ga jullie zo erg missen...Vanavond zijn we gewoon alweer weg!" ik zucht en geef louis nog een stapel borden aan die hij in de vaatwasser zet. "Ik ga jullie ook missen, niet normaal gewoon. Het is zo raar gelopen afgelopen dagen, maar het voelt zo goed met jullie!" ik lach, het doet me goed wat Louis zegt. "Lief van je, we komen jullie snel weer opzoeken!" "Doe dat maar, over een maand is deze tour afgelopen, misschien kunnen we dan wat afspreken" "Gaan we zeker doen, maar we blijven sowiezo skypen hoor!" Louis lacht en knikt, "Tuurlijk, ik mis jullie al bij de gedachte dat jullie weg gaan, dus vanavond kunnen jullie een telefoontje verwachten!"

De jongens waren zo lief, ik kon het me ook echt niet voorstellen dat ik vanavond al bij mijn ouders op de bank zat en al helemaal niet dat ik morgen alweer naar school moest. Pfff school, dat zal wat worden met al die fans die natuurlijk allang op internet hebben gezien dat ik met Harry Styles aan het 'daten' ben. Dat was trouwens wat Silke me moest vertellen een paar dagen terug, er waren foto's gemaakt op het etentje met Harry en die stonden nu overal op het internet. Best raar al die aandacht, maar stiekem was ik er wel trots op. Heel de wereld ziet nu dat ik de 'date' ben van Harry Styles.

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu