Part 17

152 6 1
                                    

Vandaag en gisteren waren voorbij gevlogen en nu zit ik hier met Silke mezelf op te maken voor vanavond, nog een half uur, dan was hij er...

Silke keek me aan, "omhoog kijken Jo!" ik deed wat ze vroeg en ze deed mascara op mijn wimpers en daarna deed ze nog 2 plukjes haar goed, "Je ziet er prachtig uit babe!" Ik lachte en bekeek me zelf in de spiegel, "Dankje Sil, lief van je." Ik liep naar de kamer en deed zorgvuldig het jurkje aan en de hakken die we er gisteren nog bij hadden gekocht. Toen ik net klaar was werd er op de deur geklopt. Silke gaf me een knuffel, "Lief, heel veel plezier, en pas een beetje op jezelf en op die hunk van je!" "Zal ik doen, tot vanavond!" "Tot vanavond!" Ik keek haar nog een keer aan en deed daarna langzaam de deur open, ik keek hem aan, Harry Styles, met zijn nette zwarte jasje en daar onder een overhemd die net ver genoeg open was zodat je de twee vogeltjes op zijn borst voor een deel kon zien. Hij zag er zo sexy uit, net als altijd, maar vanavond nog net ietsje meer. "hey, je ziet er prachtig uit!" Harry bekeek me van top tot teen en glimlachte toen lief. "Dankje, jij o-ook" we bleven elkaar aankijken. Ik hield nu al van het staar-spelletje tussen ons, het gevoel wat door me heen gaat als ik in die prachtige groene ogen kijk is onbeschrijfelijk. Uiteindelijk was in degene die weg keek, van de zenuwen waarschijnlijk.

Harry pakte mijn hand en samen liepen we het hotel uit, goshh deze avond kon nu al niet meer stuk. "We gaan naar mijn favoriete restaurant, ik hoop dat je het wat vind" ik keek hem aan, "ik ben benieuwd, verras me!"

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu