"Joëlle wat doe jij hier?" vraagt Harry verbaasd als hij de deur open doet en mij ziet staan, "Jo, het spijt me zo erg ik ben ee..."
"Ik kom even praten, mag ik binnen komen?" Vraag ik en ik probeer zo rustig mogelijk over te komen.
"Ja tuurlijk, uhmm nou kom maar binnen." zegt hij en kijkt me schuldig aan.
Ergens voel ik mezelf schuldig en zou ik het hem het liefst nu vergeven en hem zoenen, maar ik doe het niet. Ik moet luisteren naar wat hij te vertellen heeft."Nou barst los..." Zeg ik heel droog. Wow, goed zo Joëlle je bent goed bezig. Maar ik zie Harry tegenover me lachen en bedenk me dat het er misschien ook wel heel stom uitzag. Ach, ik moet me toch anders opstellen als dat ik diep van binnen wilde dus dan maar zo hoor.
"Het spijt me. Ik had het niet moeten doen, jij bent de enige waar ik van hou. Ja, ik heb haar gezoend. Maar ik dacht er niet bij na. Ik was gewoon boos op alles en iedereen omdat jij er niet was, management was aan het zeiken en ik zat alleen op mn hotelkamer, toen kwam zij. Het is stom, ik vergeef het mezelf nooit maar het heeft me er wel weer aan herinnerd dat jij de zachtste lippen van de wereld hebt en ik heel verliefd op je ben want elke keer als jij in de buurt ben ontplof ik. En bij die hoer van de roomservice was er eigenlijk niks aan. Zelf toen ik haar zoende verlangde ik nog naar jou. Dus please Jo, je bent het leukste meisje wat ik ooit heb ontmoet, met jou wil ik verder in mijn leven, want jij bent de enige die me zo gelukkig kan laten voelen. Het spijt me zo erg..." zegt hij gemakkelijk, maar hij meent het wel. Ik zie een traan over zijn wang lopen en hij kijkt me diep in mijn ogen aan.
"Het spijt mij ook zo erg, ik had gelijk maar je moeten luisteren en ik had je al helemaal nooit mogen slaan Hazz."
"Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Ik heb je zo gemist babe." Zegt hij en ik sta op, sorry Zayn ik doe het toch. Zodra ik erbij kan druk ik mijn lippen op die van hem en hij drukt me dicht tegen zich aan. Ik heb deze lippen gemist. "Hee Hazz, je bent best wel gericht op seks jij, als je je klote voelt ga je maar een vreemd hotelmeisje zoenen. Oversekst varken." zeg ik en ik kom omhoog zodat Harry me niet verder kan zoenen. Haha, daar heb ik je Styles.
"Nou zo oversekst ben ik niet, want ik heb een vriendinnetje, al bijna 3 maanden, en ik heb nog niet 1x seks met haar gehad heel toevallig. Niks oversekst." Zegt hij met een sneaky glimlach. Hij pakt mijn heupen beet en bijt op zijn lip, nee Harry stop asjeblieft, dit kan ik niet aan.
"Zo moeilijk is dat niet als je haar im die 3 maanden maar 1 week hebt gezien joh sukkel. Maar je hebt gelijk, misschien wordt het daar eens tijd voor dan." ik kijk hem aan en zoen hem weer voordat hij kan antwoorden waardoor de grijns op zijn gezicht alleen maar groter wordt. Hij tilt me op en al zoenend komen we bij het bed aan. Ik voel de bobbel in zijn broek groeien en hij trekt gauw mijn shirt uit als hij ziet dat ik naar zijn bobbel kijk. Ik doe hetzelfde bij hem en het liefst zou ik de tijd nu even stil zetten om even te genieten van het moment dat shirtless Harry Styles boven me hangt en zo seks met me gaat hebben. Maar de pauze knop is er niet dus ik ga verder met waar ik mee bezig was, Harry uitkleden.
"Kut, aah nee verdomme!" Ik kijk op mijn telefoon en zie 12 gemiste oproepen van Zayn en zo ongeveer 200 berichtjes, waarvan 20 van Zayn en 180 uit de 'Vas Happening' groep met al de jongens en Silke. Iedereen probeert ons te bereiken, fijn. Gauw stuur ik Zayn een berichtje dat het goed is en ik zelf wel thuis kom, niet dat Zayn nog niet doorhad dat het goed was nu het alweer ochtend was. Ik leg mijn telefoon weer weg en kijk naar Harry die net de badkamer uit komt gelopen en er behoorlijk sexy uit ziet. Ik bijt op mijn lip, wat hij ziet en een grote glimlach op zijn gezicht tovert. "Hee Hazz, ik lees net dat Louis en Liam ook in Nederland zijn aangekomen zullen we zo naar Silke gaan, daar zijn ze allemaal?" Ik kijk hem aan terwijl hij zich aankleed en ja knikt.
"Ah nee Harry, serieus? Kom op nou slome." ik kijk hem boos aan en houd de hotelkamerdeur open als Harry komt aangerend met zijn koffer en jas in zijn hand. We gaan gelijk uitchecken want Harry blijft nog een paar dagen bij mij, of bij Silke. Daar bleven we vandaag in ieder geval. Die heeft net haar eigen huisje en heeft plek zat voor ons allemaal. Ik doe de deur dicht en samen met Harry loop ik naar beneden, waar we uitchecken en de deur doorlopen naar zijn auto, maar we worden beladen met paparazzi. Harry en ik kijken elkaar aan, knikken naar elkaar en rennen dan allebei zo snel mogelijk naar de auto toe.
"Wow, oke dat was handig." hijg ik als we eindelijk, helemaal uitgeput, in de auto zitten. "Zeker, nou op naar Silke dan maar." zegt Harry. Hij start de auto en geeft me nog gauw een kus voordat we wegrijden. Tevreden kijk ik naar de weg, ik had zo veel geluk met Harry als vriendje.