Part 33

74 4 11
                                    

"Oke, dus 4 voor pizza en 3 voor de mac?" vraagt Liam aan iedereen op de bank. We hebben net film gekeken en hebben allemaal honger, maar worden het niet eens over wat we moeten halen. "Oke, pizza dus. Ik bestel wel even wat," zegt hij terwijl hij opstaat en wegloopt naar de gang om te bellen.

Zayn en Louis zijn met hun telefoon bezig, Niall en Silke zitten te klieren en ik zit bij Harry die met mijn haar aan het spelen is. Ik ben zo blij dat we hier gewoon kunnen zitten met zn 7en, het is zo fijn met Silke en de jongens. Ik vraag me af hoe we dat gaan doen als ze over een week weer weg zijn, ze gaan op tour en ik en Silke hebben bijna examens. Dan moeten we ze weer minstens een maand missen, maar met Australië als vooruitzicht kunnen we dat ook nog wel aan.

"Pizza! Wie komt me helpen?" roept Liam vanuit de hal. Zayn staat op en even later komen ze allebei met dozen pizza de kamer binnen. Gelijk hebben Silke en Niall aandacht voor het eten. "Nou eetsmakelijk jongens!" Zeg ik en neem gauw een hap van mijn pizza.

"Uhmm Lou en Zayn gaan jullie even mee een rondje lopen buiten?" vraagt Liam en ik zie Harry naar hem knikken. Ze staan op en lopen gelijk de kamer uit. "Tot zo!" Gillen ze alledrie vanuit de gang. "Nou uhm oke tot zo dan?" Zeg/vraag ik verbaasd en ik kijk naar Niall en Harry die tegenover mij en Silke op de bank gaan zitten.

"What the fuck zijn jullie nou weer van plan??" Zegt Silke verbaasd en ze kijkt Niall raar aan. Die begint te lachen en knikt naar Harry die dan begint te praten.

"Oke Sil, Jo. Wij gaan dus volgende week op tour. En ik denk dat we jullie niet kunnen missen dan..." zegt hij.

"Uhmm nou nee dat denk ik ook niet maar wat wil je er aan doen?" Vraag ik.

"Sorry Harry ik zeg het gewoon. Jullie gaan mee op tour!!" schreeuwt Niall door de hele kamer.

"Wat?!?! Maar dat kan toch helemaal niet. Onze ouders, examens?????" Gilt Silke. Ik kijk met grote ogen naar Harry en die glimlacht lief. Ik kan even niks zeggen maar Silke vraagt toch de dingen wel die ik me afvraag.

"Nou, we hebben alles geregeld. Jullie kunnen in de tourbus leren, dat leggen we nog wel uit. De twee weken dat jullie examens hebben touren we door Europa, dus dan blijven jullie thuis en wij geven tussendoor wat concerten. En jullie ouders zijn het er mee eens, die hebben toestemming gegeven." zegt Niall vrolijk.

Ik ren naar Harry en trek hem in een stevige knuffel. "Dankje Hazz, ik hou zo veel van je!" Fluister ik zachtjes in zijn oor en hij geeft me een kus. "Ik ook van jou." Zegt hij en weer druk ik hem stevig tegen hem aan. Ik ga de wereld rondtouren, samen met Silke en de 5 leukste jongens die er bestaan!

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu