Part 5

174 6 0
                                    

We lopen over de brug en staan recht voor 'The Big Ben'. "Laten we dit begin van de vakantie maar eens vieren door een selfie bij de Big Ben te maken voor onze overbezorgde ouders, zullen ze fijn vinden!" "Hahaha, ja tuurlijk, kom!" Antwoord ik, ik geniet van alle mensen op straat, het gevoel om in een grote stad te zijn, zo fijn... We nemen een foto en lopen weer verder, kijkend naar alle rode bussen en grappige taxi's. Na een halfuur begin ik honger te krijgen en Silke stemt in om ergens iets te gaan eten. We zoeken een leuk restaurant uit en gaan op het terras zitten, het ik al best laat maar nog heerlijk warm. We kiezen het lekkerste eten uit wat we zien, en aangezien onze ouders ons bijna te veel geld hebben meegegeven hoeven we daar geen rekening mee te houden. "Morgen is het zover Jo, eindelijk zien we ze weer!" "Jaa, ik heb er zo veel zin in! Aaaah!" Ik word helemaal blij als ik er aan denk, ik moet niet zeuren hoor, ik heb ze al 3 keer gezien, maar het blijft altijd geweldig en die 5 jongens zijn ons hele leven, er gaat geen dag voorbij zonder One Direction... Silke is vanaf het begin al helemaal gek geweest van Niall, en ik altijd van Harry. Zijn groene ogen waar je geen genoeg van krijgt, die wilde donkere krullen, en vooral die sexy glimlach die het helemaal af maakt. Harry was perfect, en dan hadden we het nog niet eens over zijn persoonlijkheid, waar ik nóg meer verliefd op ben. Hij is gewoon mijn alles... "Ik ga even afrekenen, is dat goed?" "Ja, ja tuurlijk." Ik schrok wakker uit mijn gedachten door Silke en ging maar vast naar het toilet zodat we gelijk weg konden, want het was al laat en morgen was een lange dag, dus we moesten maar eens terug naar het hotel. We liepen samen terug naar het hotel en zeiden niets, allebei keken we om ons heen en genoten van het uitzicht, en gewoon van het lopen over de straten, de straten van London... Toen we weer bij het hotel aankwamen bedacht ik me dat ik eigenlijk nog wel vies voelde, door de vliegreis enzo. Dus ik douchte nog even en ging daarna in ons geweldige bed liggen, Silke was er al in gaan liggen en was zo te zien gelijk in slaap gevallen. Dus ik deed het licht uit en liet mezelf vallen, en binnen no time was ook ik in slaap gevallen.

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu