Part 16

157 7 0
                                    

De jongens moesten weg, repeteren. Silke en ik liggen nog in het park en kijken naar de lucht, "Jo, je gaat dus met Harry op DATE?" Silke draait haar hooft naar mij toe en ik blijf voor me uit staren, "Ja, zoiets..." Ik doe alsof het de normaalste zaak van de wereld is, wat absoluut niet zo is, want van die miljarden mensen op de wereld zijn er dus maar heel weinig die met een van de jongens op date kunnen, en ik ben er dus gewoon een van... Toch snap ik niet wat Harry nou in me ziet, kom op een blond meisje van 17 uit een klein dorpje in Nederland??? Nee, Harry zou veel beter kunnen krijgen. Maar het is zijn keuze, en hij vroeg me mee uit dus ik ga daar 'gewoon' in mee. "Joehoeee Joëlle?!" Oh shit, ik was dus weer zo erg in gedachten dat ik niks meer hoorde, "Ja, sorry, wat zei je?" "Wat jullie gaan doen op die 'soort van date'?" "Harry had het over ergens iets eten geloof ik," Silke keek me aan met grote ogen, "Dus jij gaat uit eten met Harry Styles?? Straks is overal paparazzi en kom je op tv als 'de nieuwe vriendin' van Harry Styles!!" "Hahaha Sil doe normaal! Ik ga gewoon gezellig iets eten, zonder paparazzi of iets in die richting" "Hmmm we zullen zien!" Silke keek weer naar boven en grinnikte in zichzelf. Ik had nu al zin in morgen en was benieuwd waar Harry me mee naar toe ging nemen. Ik wist alleen niet wat ik aan moest trekken, ik had niets meegenomen wat ik aan kon trekken naar een date, want wie had gedacht dat je zomaar op date kom gaan met Harry Styles? Nou ik dus niet. "Sil, zullen we nog even de stad in? Ik wil nog een jurkje kopen voor morgen.." "Ja!! Kom we gaan gelijk!" Ik stond op en samen liepen we richting het centrum. Ik stopte bij een winkel waar ik een prachtig rood jurkje zag hangen, "Zullen we hier naar binnen gaan?" Silke knikte en ik liep naar de vrouw in de winkel en vroeg of ze het jurkje nog in mijn maat had. Silke keek rond in de winkel en ik wachtte tot de vrouw terug kwam. Ik bekeek de jurk nog een keer en liep toen het pashokje in. "Wauw!! Jo, nemen!!" Silke stond met open mond naar me te kijken terwijl ik mezelf van alle kanten bekeek in de spiegel. Het jurkje was inderdaad prachtig, "Ja, deze neem ik!" ik lachte en kreeg kriebels in mn buik van het idee dat ik morgen zo met Harry uit eten ging, ik had er zo veel zin in!

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu