Part 20

148 6 0
                                    

"Hahahaha nee Harry! kijk nou eens goed!"

"Ik weet het!!"

"Nou?!"

"Je schoenen!"

"Hèhè eindelijk, was dat nou zo moeilijk??"

Hand in hand liepen we door wat verlaten straatjes in London. We wisten niet waar we over moesten praten dus zijn we maar 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' gaan spelen. En Harry is er niet bepaald goed in zeg maar, de kleur was blauw en hij heeft zelfs mn onderbroek opgenoemd maar mn schoenen waren wel erg ver gezocht voor hem. Ik keek hem aan en nog steeds vroeg ik me af of ik niet aan het dromen was...

"Ik weet dat ik knap ben maar staren is onbeleefd lieve schat!" Harry keek me aan met een sneaky glimlach en ik gaf hem een kus, "Het spijt me Styles..." "En ik vroeg je waar Silke is.." "Oh sorry, uhmm bij Niall geloof ik!"

"Aha, die twee zien elkaar wel zitten hè?" "Als het aan Silke ligt, nogal!" Ik glimlachte, het zou leuk zijn als Silke en Niall wat met elkaar kregen, ze zijn leuk samen.

"Harryyy zullen we alsjeblieft ergens iets gaan eten? Ik verga van de honger!" "Zullen we maar terug naar het hotel lopen dan? Dan maak ik wel wat te eten voor je klaar..." "Hmm.. Dat lijkt me nog beter!" We draaiden om en liepen slenterend terug naar het hotel.

"Joëlle, ik moet het even ergens met je over hebben..." Verbaasd kijk ik Harry aan, "Ja? Zeg het maar.."

"Ik en de jongens moeten weer naar ons eigen huis vanavond..." ik was al bang voor zoiets en verdrietig keek ik hem aan. Harry bleef stilstaan en ging tegenover me staan. "Het spijt me dat ik het niet eerder heb gezegd maar ik wist het ook pas gisteren en ik dacht dat het misschien de avond zou verpesten of iets.." Hij keek me verdrietig en beledigd aan. "Het maakt niet uit Hazza, ik snap het.." "Je hoeft het niet te snappen, maar ben alsjeblieft niet boos.." "Hazz! Ik ben niet boos echt niet, we gaan gewoon genieten vandaag!" Hij pakte me stevig vast en knuffelde me als een klein kind. Harry gaf de beste knuffels van de hele wereld! Ik liet na een lange tijd los en gaf hem een kus. Hij gaf me een kus terug en pakte daarna mn hand en samen liepen we weer verder, we moesten het geweldig maken vandaag!

"Niall!!!!! Wat doe je?!" Harry keek Niall boos aan toen hij een pannenkoek jatte van de grote stapel die Harry aan het bakken was. "Sorry! Ik verga van de honger!" "Dat kan niet want je hebt net 3 borden van de roomservice op!" Silke keek hem vol verbazing aan en schoot daarna in de lach omdat Niall haar meer dan beledigd aankeek. Het was geweldig om naar te kijken, Harry die met een schort voor in de keuken een stapel pannenkoeken aan het bakken was, Niall die al een kwartier op het moment wachtte tot niemand keek en Silke die me honderd berichtjes aan het sturen was terwijl ik 2 meter verder zat. Liam zou zo komen om mee te eten en Louis en Zayn waren denk ik bij Eleanor en Perrie. Ondertussen had Harry een muur gebouwd van etenswaren en keukenspullen om het bord pannenkoeken heen zodat Niall er niet bij kon, maar Silke zat bij hem op schoot dus hij kom sowieso al nergens heen. "HELLO EVERYBODY!" Liam kwam vrolijk de kamer binnengelopen en stormde op mij af om me te knuffelen, daarna was Silke aan de beurt maar Niall liet haar niet los. Na een paar dodelijke blikken te hebben uitgewisseld met Niall hield hij zijn schouders op en liep maar naar Harry toe om hem te begroeten, maar toen hij bij het muurtje was aangekomen begon Harry te gillen, die had niet door dat het Liam was en was al boos met de spatel aan het slaan. "Nou leuk mensen ik kom nog eens met jullie pannenkoeken eten!" hij rolde met zn ogen en kwam maar naast mij zitten.

Toen de pannenkoeken klaar waren haalde Harry er 5 af en op legde die op Niall zijn bord neer. "Die zijn voor jou en meer krijg je niet meneer, eetsmakelijk allemaal!" Harry kwam naast me zitten en legde zijn hand op mn bovenbeen, hij trok zich niets aan van Niall die met grote ogen naar zn bord aan het kijken was en 5 pannenkoeken echt te weinig vond.

Binnen een half uur was alles op, Niall heeft nog 3 pannenkoeken van de grote stapel op want iedereen had genoeg en er waren er nog wat over. Het leek net een kind wat al jaren geen snoep meer had gehad, zo wild was hij. Harry wreef over mn knie en ik keek hem aan terwijl hij een zachtjes glimlachte en daarna weer naar Niall keek, die door iedereen werd aangekeken. "Hèhè klaar! Zullen we afruimen?" Niall keek op van zijn bord en iedereen schoot in de lach. Toen begon iedereen maar met afruimen en schoonmaken. Het is zo gezellig met de jongens hier, ik kan ze ook echt niet meer missen straks...

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu