- HARRY'S P.O.V. -
Ik stond in de kamer en ik keek in de spiegel, ik zag er netjes uit, al zeg ik het zelf. Ik keek op mijn horloge, tijd. Tijd om het mooiste meisje van de wereld op te halen en tijd om met haar op date te gaan.
Zenuwachtig stap ik de lift uit en loop richting de hotelkamer van Joëlle en Silke. Voorzichtig klop ik op de deur, en het lijkt eeuwen te duren voor die open gaat. Misschien ben ik wel bij de, maar de deur was al open. Wauw, het meisje wat daar stond, Joëlle, was prachtig. Ze had een schitterende rode jurk aan en haar haren vielen een beetje voor haar gezicht. Harry, je staart, stop ermee. "Hey, je ziet er prachtig uit." "Dankje, jij ook." ik pakte haar hand en samen liepen we naar buiten. Er was een moment stilte, maar dat was niet erg, het was een fijne stilte. "We gaan naar mijn favoriete restaurant, ik hoop dat je het wat vindt!" "Ik ben benieuwd, verras me!" ik glimlachte en we liepen verder. Het voelde zo raar, ik liep hier in London met een fan, hand in hand. En ik nam haar mee op date. Maar met Joëlle voelde het zo goed, ze was..perfect. Ja, perfect is het goede woord. Joëlle was perfect en dat zag ik al op de avond van het concert waar ik haar voor het eerst zag, tussen al die rijen mensen. Tussen die duizenden mensen stond zij, te staren en lief te glimlachen, ze genoot. Maar er was iets aan haar wat haar zo anders maakte als de rest. Ik weet niet wat, maar ze is gewoon zo leuk..
We liepen de straat van het restaurant in en in de verte zag ik het prachtige terras al. "Is dat het?" Joëlle keek me met glinsterende ogen aan, "Ja, dat is het." Ik kneep zachtjes in haar hand en we liepen het terras op. De ober liet ons een tafeltje uitkiezen, we gingen zitten en bestelden allebei iets te drinken.
De avond vloog voorbij, wat was het toch heerlijk om bij haar te zijn. Ik kijk haar aan en ze glimlacht lief terug, al een stuk minder verlegen als aan het begin van de avond. "Bedankt Harry, het is hier geweldig, en jij bent net zo geweldig." "Jij bedankt Joëlle, jij bent nog geweldiger als dat het hier is, en dat is best moeilijk." ze keek me aan en lachte, ze is mooi, heel mooi.
"Ik ga even afrekenen, wacht jij hier?" ik stond op en rekende af bij de ober. Toen ik terug kwam stond Joëlle al te wachten, "Klaar?" "Ja, kom we gaan."
We liepen het terras af en Joëlle bibberde, "Heb je het koud babe?" "Ja beetje, valt wel mee hoor!" Ik lachte, deed mijn jasje uit en sloeg het om haar heen. "Oh gentleman Harry, dank u zeer!" Ze rolde met haar ogen maar keek me daarna dankbaar aan. Goed zo Harry, punten scoren. We liepen de hoek om en ik pakte haar hand. Ze keek me aan en langzaam drukte ik een kusje op haar wang. Ze bloosde en gaf toen een kusje terug, ik voelde vlinders in mijn buik, ik kon toch niet? Nee na 1 date, onmogelijk. Maar Joëlle deed wel iets met me, ze gaf me een gevoel dat ik al lang niet meer gevoeld had.
"Bedankt voor de geweldige avond Harry, ik heb genoten!" Joëlle keek me aan en automatisch begon ik te glimlachen, "Geen dank, jij ook bedankt voor deze avond, het was geweldig." Ze mompelde iets van 'geen dank' en wou de deur dicht doen. Net op tijd zette ik mijn voet er tussen en de deur vloog weer open, alsof we allebei hetzelfde dachten. Ik liep naar haar toe en drukte mijn lippen op de hare. Het duurde misschien maar 10 seconden, maar haar zachte lippen voelde perfect aan, en het leek alsof de tijd stil stond. Ik kwam weer omhoog en ze keek me aan, "Zie ik je morgen?" "Ik app je wel. Slaap lekker, Joëlle." ik draaide me om en liep weg. Pas toen ik de hoek om was hoorde ik de deur dichtgaan. Wauw...