Part 15

174 7 3
                                    

"Sil, schiet op nou, je wil toch niet te laat komen?" "Ja rustig, ik moet er toch goed uitzien?" ik zucht, het is 5 voor half 1 en over 5 minuten moeten we bij de jongens zijn. We waren laat wakker en Silke is in haar pyjama mee geweest naar het ontbijt, vraag me niet waarom, en moest nu zichzelf nog helemaal aankleden en opmaken in een half uur. Silke kennende lukt dat nooit, en daar had ik dus gelijk in. Ik ging alvast bij de deur staan en keek nog even op mn telefoon, Harry had gisteren mn twitter gevraagd dus heel mijn twitter stond nu vol met nieuwe volgers en fans die smeekten om een dm, haha, ze moesten is beter weten! Toen kwam Silke de badkamer uitgelopen en konden we eindelijk vertrekken. Ik keek naar Silke en haar lange golvende bruine haren, die prachtig in model zaten. Wat ook wel mocht na een half uur... We liepen samen naar de lift, en volgens mij waren we allebei lekker relaxed, wat ik dus nog steeds niet snap, maarja. Toen we boven aankwamen stonden de jongens al te wachten. Vrolijk liep Harry op me af en gaf me een knuffel en een kus op me wang, daarna begroette we de andere jongens en liepen we met zn allen naar beneden. "Er staat als het goed is een busje op ons te wachten beneden, die rijdt ons naar een rustig park, dan hebben we geen last van heel veel fans enzo!" Zayn zei het alsof het allemaal heel normaal was en ik en Silke keken elkaar aan, dat is waar ook, de jongens moesten met alles wat ze deden rekening houden met fans. Lijkt me best lastig, maar zo te zien waren ze er zelf helemaal aan gewend. Recht voor de deur van het hotel stond een zwart busje, snel stapten we in en reden we weg. "Dat ging makkelijk!" Louis zuchtte diep en lachend keek ik het busje rond, het was best krap, en ik zat naast Harry die dicht tegen me aan geplakt zat. Zijn hand rustte op zn knie maar raakte ook die van mij aan. Ik voelde kriebels door mn buik gaan van het idee dat Harry zo dichtbij was. Het busje stopte met rijden en de deur ging open. Voor ons lag een prachtig park, maar in dat hele park liepen misschien 3 mensen. We stapten uit en ik zag dat Niall nog iets uit de auto pakte, "PICKNICK" schreeuwde hij vrijwel gelijk, dus wist ik gelijk wat hij in zn handen had. De jongens en Silke renden als kleine kindjes naar een stuk gras en Harry bleef naast mij staan, oh kut ik ben weer eens aan het dromen, ik voelde zijn hand om mijn middel heen als 'vraag' of ik meekwam. We keken elkaar aan en liepen toen naar de rest toe. Niall was al aan het eten terwijl de rest nog bezig was om de spullen neer te zetten. Het zag er heerlijk uit.

Na ongeveer een uur te hebben gezeten was alles op. Ik ken de jongens inmiddels al wat beter, ze zijn hartstikke open over hun leven en ik voel me zo op mn gemak bij ze! "Iedereen klaar?" Harry keek iedereen aan en voordat hij antwoord had begon hij al met opruimen, "Nou nee maar zie jij ergens nog eten?" Niall keek Harry beledigd en vooral heel zielig aan. "Zeur niet Niall, je hebt zo ongeveer een derde van al het eten hier opgegeten en we waren met zn 7en" Niall zuchtte en begon ook maar met opruimen. Toen alles opgeruimd was gingen we nog maar een stukje lopen, "Uhmm Joëlle?" Harry was stil gaan staan en seinde naar de rest dat ze wel door mochten lopen. "Harry?" Ik keek hem aan in zijn geweldig mooie ogen die glinsterden als goud. "Zou je het leuk vinden om iets met mij te gaan eten ergens, ik bedoel wij, met zn tweeën." "Als date?" ik keek hem vragend aan en zag hoe hij voorzichtig ja knikte. Weer de kriebels in mn buik, oh nee pffff rustig aan.... "Ja! Lijkt me leuk!" "Oke, vanavond moet ik optreden maar morgen dan misschien?" "Lijkt me tof, gezellig!" ik keek hem aan en de kuiltjes in zijn wangen waren zo nog veel mooier als dat ze in mijn dromen waren. Ik keek opzij en zag de rest een eindje verderop in het gras liggen, ik keek naar Harry en hij pakte me bij mijn hand en samen renden we naar de rest toe.

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu