Part 37

114 5 10
                                    

Ik word wakker van een hoop lawaai, en zie een paar seconde later Harry voor me staan met alleen een handdoek om zijn middel. "Goodmorning babe, ik liet iets vallen in de badkamer sorry," ik glimlach door het uitzicht wat ik heb en hij grijnst breed, omdat hij waarschijnlijk door heeft dat ik heb uitgebreid aan het bekijken ben. Hij loopt naar het bed toe en gaat naast me liggen. Ik draai me om en hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd. Ik had wat meer verwacht, en dat vindt hij geweldig dus geeft expres nog een kusje op mijn neus. Ik kijk hem boos aan en druk dan snel mijn lippen op de zijne. Hij draait zich om zodat hij bovenop me ligt en ik voel zijn tong om toestemming vragen. Na een tijdje probeert hij zijn handen onder mijn shirt te krijgen maar op dat moment trek ik terug en duw hem van me af.

"Sorry Styles, geen ochtendsex ik moet douchen en we gaan zo ontbijten." Hij kijkt me verdrietig aan en ik sta lachend op, dat krijg je ervan als je mij pest, die krijgt ie 2x zo hard terug.

Als ik in de badkamer sta zie ik pas dat ik alleen een shirt van Harry en ondergoed aan heb. Waarschijnlijk was ik in slaap gevallen nadat ik terugkwam gisteren en heeft Harry me in bed gelegd. Ik glimlach bij de gedachte, hij is zo lief. Ik stap onder de douche, dat voelt zo goed. Het is minstens een week geleden dat ik onder een fatsoenlijke douche heb gestaan. In het hoekje zie ik de perzikenshampoo van Harry staan en ik doe er wat van in mijn haren, dat is dus zijn geheime shampoo en het ruikt echt heerlijk.

"Ready?" Ik pak mijn hotelkaart van de tafel en kijk naar Harry die zijn schoenen nog aan het aantrekken is. "Harry kom op nou, jij was een half uur eerder wakker en bent nu nog steeds niet klaar. Iedereen is al beneden, opschieten!" Hij kijkt me gemeen aan en staat op, geeft me een kus en we lopen samen richting de liften. Ik ga dood van de honger...

We lopen ons eigen zaaltje binnen en ik kijk gelijk of ik Silke ergens zie. Ze zit aan een tafeltje met Sophia en Lou. Niall zit bij Zayn, Louis, en Liam. Ik zie Harry ook al verbaasd naar me kijken maar ik haal mijn schouders op en zeg de jongens gedag. Snel naar het eten, ik hou van dit uitgebreide ontbijt, het is echt geweldig. Met een bord helemaal vol broodjes, roerei, spek en nog meer lekkere dingen ga ik naast Harry zitten.

Als ik alles op heb loop ik naar de tafel waar Silke aan zit en ga erbij zitten. "Goeiemorgen! Hoe gaat het met jullie?" Silke kijkt weg en Lou en Sophia knikken vrolijk, en eten gauw hun mond leeg. "Ja goed! We hadden het er net over om misschien te gaan shoppen vandaag met zn allen? Gemma komt zo aan op het vliegveld dus die kan dan ook mee?" Zegt Lou en ze kijkt me hoopvol aan. Ik knik hevig, "Ja lijkt me leuk! Sil ga je ook mee dan?" Ik kijk haar aan, en ze knikt zachtjes. "Tof, over een uurtje in de lobby afspreken dan? Dan gaan we Gemma wel ophalen?" Vraagt Sophia. We stemmen allemaal in en ik loop weg om Harry te halen, die zit alleen nog met Niall aan tafel. "Hazz zullen we naar de kamer gaan, wij gaan zo Gemma ophalen van het vliegveld en shoppen met de meiden," hij knikt en staat op. "Ja ik weet het ook niet Ni, gewoon met haar praten misschien?" Zegt Harry en Niall knikt en haalt zijn schouders op. Ik pak Harry zijn hand en we lopen richting de liften.

"Ging dat over Sil?" Vraag ik als we in de lift staan. Harry knikt, "Ja ze doet heel stom. Gisteren toen ze thuis kwam is ze in bed gaan liggen en huilend in slaap gevallen... Maar ze wil niet tegen Niall zeggen wat er aan de hand is." ik knik begrijpend en haal mij schouders op, "Lastig, ik ga wel met haar praten."
We lopen de lift uit en net als ik achter Harry de hotelkamer binnen wil stappen hoor ik Silke roepen. Ze rent de lift uit en ik gebaar naar Harry dat hij naar binnen moet gaan.

"Ik wil het weten Jo, nu. Het spijt me dat ik zo stom deed gisteren, ik ben gewoon zo bang om iedereen kwijt te raken... En je bent echt een toffe vriendin, ik zou niet zonder je kunnen. Maar ik kan er niet onderuit, wil je er bij zijn, alsjeblieft??" Ze kijkt me aan en ik zie een traan over haar wang stromen. "Ja, tuurlijk. Daar ben ik je vriendin voor. Waar wil je?" ik hou haar handen vast en ze kijkt me opgelucht aan. "Mijn kamer, Niall gaat nog even wandelen..." ik knik en samen lopen we richting haar hotelkamer.

"Oke Jo, ik ben klaar." ze doet de badkamerdeur open en samen gaan we op de rand van het bad zitten. Ik pak het stokje vast en we blijven voor ons uit kijken.

Het lijkt uren te duren, maar uiteindelijk gaat het piepje. Silke kijkt me angstig aan en ik knik bemoedigend naar haar. Ze pakt het ding over en kijkt langzaam omlaag, het is even stil en dan zie ik een traan op de grond vallen. Ik kijk Silke aan en ze kijkt bang terug. "Ik ben zwanger Jo, er groeit een kind in me. Ik word moeder en Niall Horan is de vader..."

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu