Ik zat tegen het hek aan te genieten van de zon, het was al 4 uur, nog 2 uur en we mochten naar binnen. Silke was een hamburger voor ons halen, want van dat wachten krijg je vreselijke honger. De rijen werden langzaam langer en het werd drukker en drukker op het plein. "Kijk eens mevrouw, een quarter pounder, 8 kipnuggets en een cheeseburger, genoeg?" Lachend keek ik Silke aan die met haar handen vol weer naast me kwam zitten en snel nam ik mijn eten aan. "Dankje Sil, lekker!" Gauw begon ik met eten want jeetje wat had ik een honger! Binnen 10 minuten was alles op en liep ik naar een prullenbak om alles weg te gooien. Nog maar een half uur dan konden we eindelijk naar binnen. Dan moesten we nog een paar uur wachten, maar dan waren we er in ieder geval! Ik ging op mn plek zitten en keek naar alle mensen op het plein, vooral meiden van onze leeftijd, 17 dus. En hier en daar wat moeders die er aan hun gezichten te zien erg veel zin in hadden, maar niet heus... Ik lachte, je zou maar met je dochter mee moeten gaan naar 5 zingende en springende jongens van rond de 20 met nog ongeveer 60.000 andere gillende meiden, zelf vond ik het natuurlijk geweldig, maar als moeder zou ik wel beter hebben geweten.
Opeens gaat iedereen staan, waarschijnlijk het teken dat we naar binnen mogen dus zo enthousiast als ik kan sta ik op en samen met Silke loop ik breed glimlachend naar de ingang, eindelijk!
We staan, of nouja we zijn er maar bij gaan zitten.. Helemaal vooraan tegen het hek aan, halverwege de catwalk! Stralend kijk ik de hele arena rond, wat mega groot is het hier... Vanavond zit dit helemaal vol met gillende Directioners... Ik kan niet wachten!
Dan is het zo ver, heel de arena zit al in de stemming door 5 Seconds of Summer, die ook net zoals altijd geweldig waren, maar nu gaat het toch echt beginnen, bijna staan ze voor onze neus, onze 5 toppers! Het introductiefilmpje begint, heel de Arena begint te gillen en het aftellen is begonnen...3...2...1...