"Wauw, is dit ons hotel?" We staan voor een groot gebouw wat denk ik voor 99% uit glas bestaat en bij de ingang staat een man die beleefd aan ons vraagt of hij onze spullen mag aannemen, we geven onze naam door en lopen verder naar de balie. Van binnen is het net nog mooier als je verwacht als je buiten staat, en toen ik buiten stond verwachtte ik al wel heel veel eerlijk gezegd... Silke staat te praten met de vrouw achter de balie terwijl ik alles om me heen nog aan het observeren ben. "Joëlle, kom ik heb ingecheckt, we moeten naar de 9e verdieping." Hoor ik Silke ineens zeggen, die ondertussen al bij de liften staat. Gauw ga ik bij haar staan en we wachten op een van de vele liften. "Het is mooi hier he! Echt zo geweldig!" "Zeker, onze lieftallige ouders krijgen spijt dat ze niet mee zijn!" Antwoord ik, en samen lopen we naar de achterste lift die open is gegaan. In de lift is ook alles van glas, waardoor je zo de ontbijtzaal in kan kijken, die er net als alles hier erg chique uit ziet. Dan gaan de deuren open en zijn we dus blijkbaar aangekomen op de 9e verdieping. We stappen de lift uit en zoeken naar het nummer van onze kamer. "Hier is het!" roept Silke vrolijk. Ik loop gauw naar haar toe. "Maak dan open, ik ben benieuwd!" "Klaar voor?" "Jaa, allang! Schiet op!" Silke opent de deur en mn mond valt open van verbazing. Silke is waarschijnlijk net zo onder de indruk als ik want die heeft ook nog niks uit kunnen brengen. Samen lopen we naar binnen en we laten ons vallen op ons geweldige, veels te grote bed. "Wauw Joëlle, dit wordt de beste week uit ons leven!" Ik lach "Jaa! Dit wordt zo geweldig!" Snel sta ik op van het reusachtige bed en loop richting de badkamer, zodra ik de deur heb geopend sla ik een klein gilletje van blijdschap en voor ik het weet staat Silke naast me die me spontaan begint te knuffelen. Een badkamer met een super groot bubbelbad, de mooiste stortdouche die ik ooit heb gezien, en het is ruim genoeg zodat we ons samen makkelijk op kunnen maken, wat eigenlijk nog wel het belangrijkste is! "Kom we gaan ons omkleden en opmaken, dan kunnen we zo de stad in." Zeg ik als we allebei weer een beetje op aarde zijn. En ik begin met het uitpakken van mijn koffer in de ook weer te grote kledingkast, ik mag dan wel maar de helft hebben maar hier passen mijn kleren wel drie keer in! Na ons te hebben opgefrist gaan we naar buiten om een kijkje te nemen in de stad, dit is echt genieten...