Part 10

169 6 0
                                    

Ik kijk recht in de prachtige ogen van Harry Styles... "Uhmm uhmm... sorry het spijt me ik uhmm ik lette niet echt op geloof ik..." Het kwam er niet heel soepel uit en dat maakte dat Harry een beetje ongemakkelijk begon te lachen. "Nee maakt niet uit, mijn fout" Hij keek mee aan en zijn voorhoofd fronste, " Was jij niet bij het concert vanavond?" Oh nee, ik kon niet meer ademen, Harry Styles, oké DÉ Harry Styles staat nu in hetzelfde hotel als ik ben, hij praat tegen me en hij herkent me dus oke pffff rustig ademen Joëlle... "Jaa klopt! Het was geweldig!" ik probeerde zo rustig mogelijk te antwoorden. "Gelukkig maar! Hoe heet je?" "Uhmm Joëlle," ik keek verlegen naar de grond en moest mn best doen niet te gaan springen en Harry om zijn nek te vliegen. "Wauw, mooie naam! Je ziet er leuk uit." Harry bekeek me van boven tot onder en knikte goedkeurend. Ik voelde me steeds rustiger worden en keek hem lief aan, "Dankje, jij ook maar dat hoor je waarschijnlijk vaak genoeg dus...," verder kwam ik niet want Harry lachte lief naar me en wou iets zeggen maar toen hoorde ik van de andere kan iemand met een Iers accent iets naar hem roepen, "Harry kom, we moeten naar de kamer!" Ik keek achterom en zag Niall een paar meter verderop staan. Wauw oke, even in mn arm knijpen, "Auw" oh kut ik droom dus niet pffff... Harry zei wat tegen Niall en keerde zich daarna weer tot mij, "Uhmm nou zoals je hoor moet ik gaan, sorry Joëlle... Heb jij, en ik geloof dat je een vriendin mee had toch? Dan hebben jullie misschien zin om morgenochtend mee te ontbijten, het was nu zo gehaast haha," Harry lachte weer verlegen en ik zei op een voor mijn gevoel redelijk relaxte toon, "Oh wat leuk! Uhmm ja lijkt me tof!" Harry gaf door waar we hem konden vinden morgen en liep daarna weg naar de lift, waar hij gelijk aangevallen werd door Niall die waarschijnlijk wilde weten met wie hij stond te praten. Oke, wauw... Ik heb daarnet een gesprek gevoerd met Harry Styles en hij heeft gevraagd of we morgenochtend met hem komen ontbijten pfffff adem in, adem uit... Nouja dan hoef ik ook niet meer langs de balie, dus ik ga maar gelijk naar boven...

Ik kom de hotelkamer binnen en hoor zachtjes gesnurk wat betekend dat Silke al slaapt, zo zachtjes mogelijk haal ik de make-up van mijn gezicht en kleed me om. Rustig klim ik het bed in, Silke hoort de verrassing morgenochtend wel. Ik knip het lichtje uit, denk nog even na maar val al gauw met een grote glimlach in slaap.

From the first time we metWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu